۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

توسعه ترانزیت ارتباطات منطقه ای اولویت امسال شرکت ارتباطات زیرساخت است

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل  شرکت ارتباطات زیرساخت مهندس محمود خسروی معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت  که دردیدار نوروزی با کارکنان این شرکت سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: خوشبخانه در روزهای پایانی سال ما موفق شدیم تجهیزات مورد نیاز توسعه شبکه زیرساخت و بخش هایی از پروژه EPEG را از گمرک ترخیص کنیم تا بتوانیم  با سرعت بیشتری برنامه های توسعه شبکه را اجرا کنیم .
وی در ادامه تصریح کرد: درنشست های بین المللی درخواست اغلب کشورها این است که از طریق مسیر کشورمان ارتباطات مورد نیاز آنان را تامین کنیم وباید بدانیم اگر در این مورد تعلل کنیم آنها منتظر نمی مانند و سراغ  گزینه های دیگری می روند.
مهندس خسروی با تقدیر و تشکر از خدمات همکاران در سال گذشته تاکید کرد: امسال سال پرتلاشی را در پیش داریم، ما امانت دار مردم هستیم  و بایستی این امانت را به نحو احسن ادا کنیم .
معاون وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات توضیح داد : پاسخ گویی به نیازمشتریان  مورد توجه مسئولان و هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت است و می بایست این امانت که ارائه خدمات بهینه به مشتریان و مردم است به بهترین شکل ممکن ادا کنیم.

نظرات : 0

ثبت نظر

25908