۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

مراسم تقدیر از برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت مهندس محمود خسروی عضو شورای سیاست گذاری و دبیر جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات INQA ICT با اعلام این مطلب افزود:جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات INQA ICT بر اساس مدل ملی کیفیت ایران برای حوزه ICT بومی سازی شده است .
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد:براساس نظر وزیر مفاهیم کیفیت در این جایزه تغییر یافت تا در حوزه بین الملل و منطقه ای تعمیم یابد و کمیته فنی و پژوهشی مسئولیت این کار را بر عهده گرفت.
مهندس خسروی توضيح داد: هدف از برگزاری ان جایزه ارتقای سطح کیفیت خدمات و محصولات سازمان های فعال بخش دولتی و خصوصی در حوزه ICT و نهایتا جلب رضایت ذینفعان و مصرف کنندگان خدمات این حوزه است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این جایزه دارای چهار کمیته ارزیابی و آموزش، ترویج و اطلاع رسانی، کمیته پشتیبانی و کمیته فنی و پژوهشی است.
دبیر این جایزه توضیح داد تاکنون بیش از صد شرکت در این سه دوره جایزه حضور داشتند و 53 شرکت در سومین جشنواره حضور یافتند که 25 شرکت موفق شدند مراحل فرآیند ارزیابی را طی کنند.
رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص برگزاری فرایند سومین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:ثبت نام این شرکت ها از خرداد ماه 92 آغاز شد و این شرکت ها در سطوح تندیس ،اشتهار و اهتمام توسط کمیته ارزیابی و آموزش جایزه مورد ارزیابی قرار گرفتند.
مهندس خسروی تصریح کرد: فرآیند ارزیابی از اسفند ماه 92 آغاز شد و در فروردین 93 پایان یافت، این ارزیابی ها توسط ارزیابان تایید صلاحیت شده و مستقل انجام شد و نتایج آن مورد تایید شورای سیاست گذاری قرار گرفت.
وی در مورد معیار های ارزیابی شرکت ها به دو بخش توانمند ساز ها و نتایج اشاره کرد که مجموعا هزار نمره دارد و بر اساس هفت معیار رهبری و مدیریت، فرآیندها، منابع ،کارکنان، نتایج مشتری و مصرف کنندگان ،نتایج محیط زیست و جامعه ،نتایج عملکردی مورد بررسی قرار می گیرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

84155