۱۴۰۳ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

فراخوان براي ارسال مقاله به همايش ملي پژوهش و کاربرد سلولهاي بنيادي

به گزارش ICTPRESS ، دبیر علمی کنگره کشوری پژوهش و کاربرد سلولهای بنیادی امروزگفت : دومین همایش ملی پژوهش و کاربرد سلولهای بنیادی اول و دوم خرداد93 با شعار کاربرد سلول های بنیادی در درمان بیماری ها در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود.
دکتر علی قاسمی مهلت ارسال مقاله را تا سی فروردین اعلام کرد و افزود : علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله می توانند به سامانه اینترنتی این همایش به نشانی مراجعه کنند . www.mums.ac.ir/cong-scra
وی گفت:این همایش کشوری در قالب محورهای اخلاق پزشکی در سلول درمانی، تحقیقات سلولی مولکولی و ژنتیک در حوزه سلولهای بنیادی، استخراج و کشت سلولی، پزشکی ترمیمی و مهندسی بافت، نقش مطالعات پایه در سلول درمانی، پیوند سلولهای بنیادی خونساز و نقش سلولهای بنیادی در درمان بیماریها برگزار می شود .
قاسمی افزود:همه گروههای بالینی و پایه پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، زیست شناسی، بهداشت و پرستاری، شامل اعضاء هیئت علمی، دانشجویان، پرستاران و کارشناسان علوم آزمایشگاهی از گروههای هدف این همایش به شمار می روند .
این همایش ملی با همکاری جهاد دانشگاهی مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد، شرکت بن یاخته رویان، پژوهشگاه رویان، بیمارستان امام رضا(ع) مشهد، بیمارستان منتصریه مشهد، مرکز تحقیقات قلب و عروق، و شرکتهای تخصصی در بیمارستان امام رضای مشهد برگزار می شود .

نظرات : 0

ثبت نظر

53739