۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

فعالیت‌های کارگروه شبکه های ارتباطی و مخابراتی جشنواره ملی فاوا تشریح شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، خدایی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل و دبیر کارگروه شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در تشریح برنامه‌های این کارگروه از استقبال علاقمندان و ثبت‌نام بیش از 270 شرکت‌کننده در این کارگروه خبر داد.
مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره به شناسایی فعالان این عرصه و جذب وحمایت از نخبگان و ایجاد فضای رقابتی برای آنها اشاره کرد.
وی افزود: پس از اعلام فراخوان توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت ارتباطات زیرساخت در چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات و به واسطه این رویداد تاکنون 277 شرکت‌کننده از فعالان و برگزیدگان حوزه‌های IT در این کارگروه ثبت‌نام کرده‌اند که بر اساس بررسی‌های به‌عمل آمده حضور ثبت‌نام‌کنندگان در مقایسه با سال‌های گذشته از رشد بالایی برخوردار بوده است.
دبیر کارگروه شبکه‌های ارتباطی و مخابراتی ادامه داد: در این کار گروه آثار شرکت‌کنندگان در کمیته‌های فنی و بر اساس محورهای توسعه و بهینه‌سازی، تولید نرم‌افزار و سخت‌افزارهای ارتباطی و مخابراتی، نظارت، نگهداری و پشتیبانی و ارتباطات بین‌الملل ارزیابی ‌شده است.
خدایی ابراز امیدواری کرد که با این اقدام بستر مناسبی برای رقابت و ارزیابی شرکت‌های فعال در عرصه زیرساخت‌های ارتباطی و شناسایی توانمندی‌های آنان فراهم شود.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: در مراسم چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات که با شعار "توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات زمینه‌ساز ارتقای حقوق شهروندی" و با حضور مقامات و مسئولان عالی کشور در 27اردیبهشت ماه 93 روز جهانی ارتباطات برگزار می‌شود از شرکت‌کنندگان برتر محورهای یاد شده تقدیر به عمل خواهد آمد.

نظرات : 0

ثبت نظر

79876