۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

ارائه سرویس اینترنت پرسرعت رایگان آسیاتک به دانشجویان سراسر کشور

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، حسین علیمحمدی معاونت کسب و کار شرکت آسیاتک با اشاره به آغاز طرح ارائه سرویس رایگان از طریق مراکز آموزش عالی به دانشجویان اظهار داشت: شرکت آسیاتک طبق توافق با مرکز آموزش عالی ماهان اقدام به ارائه بن کارت هایی برای دانشجویان كرد که از طریق این بن کارتها دانشجویان می توانند سرویس 4 مگابیت دو ماهه را باتخفیف صد در صدی دریافت کنند.
وی با اشاره به اینکه این طرح مختص کاربران جدید است، گفت: دراین طرح بعد از توافق شرکت با مراکز آموزش عالی، دانشجویان می توانند از طریق بن کارت هایی که در اختیار این مراکز قرار داده می شود، این سرویس را به صورت رایگان دریافت کنند.
معاونت کسب و کار شرکت آسیاتک در ادامه اظهار داشت: آسیاتک در حال حاضر این توانایی را دارد تا با کلیه مراکز دانشگاهی و آموزش عالی وارد مذاکره شده و امکان دریافت سرویس رایگان را برای قشر دانشجویی کشور فراهم كند.
وی در پایان اظهار داشت: مسئولان دانشگاه ها در سراسر کشور می توانند از طریق سامانه های ارتباطی آسیاتک ازجمله وب سایت www.asiatech.irو یا شماره تلفن 1544 و یا شماره 82144267 درخواست خود را به شرکت آسیاتک ارائه و زمینه دریافت این سرویس را برای دانشجویان خود فراهم كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

88098