۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور، شنبه 27 اردیبهشت ماه برگزارمی شود

به گزارش ICTPRESS به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمدرضا فرنقی زاد گفت: با توجه به اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از فعالان حوزه ICT می تواند سرعت پیشرفت کشور را در همه زمینه ها بیشتر کند و جشنواره ملی فاوا، زمینه ای برای معرفی و تقدیر از اندیشمندان، فعالان و متخصصان این حوزه است.
وی ادامه داد:این جشنواره راس ساعت 9 صبح، با حضور دکتر روحانی، وزراء، مسئولان و کارگزاران حوزه ICT در سالن اجلاس سران برگزارمی شود.
دبیر اجرایی چهارمین جشنواره ملی فناوری اطلاعات و ارتباطات کشورگفت: در این دوره از جشنواره با یک بازنگری اساسی و همچنین آسیب شناسی دوره های پیشین، محورهای تخصصی حوزه ICT به شکل تخصصی با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه های مختلف ICT شناسایی شد .
وی با تأکید بر محورهای اطلاع رسانی و رسانه فناوری، تولید و توسعه صادرات آموزش و تحقیقات توسعه کاربردهای فناوری اطلاعات ارزیابی اپراتورهای ارتباطی و فناوری اطلاعات شبکه های ارتباطی و مخابراتی و پست درگاه ارائه خدمات افزود: این محورها در کارگروه های مختلف با ثبت نام و ارائه مدارک توسط فعالان حوزه در ماه های گذشته، شکل گرفته است.
دکتر فرنقی زاد با بیان این چندین نوبت داوری تخصصی ، افراد ، گروهها، سازمانها وشرکت های فعال در این حوزه ها شناسایی شده اند؛ ادامه داد: در این جشنواره ، چهره های برترحقیقی و قوی در سال 92 معرفی می شوند.

نظرات : 0

ثبت نظر

35327