۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

وقتی نصب برنامه ضدسرقت روی گوشی موبایل‌ اجباری شود

به گزارش ICTPRESS به نقل از شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری ضدویروس پاندا در ایران، نمایندگان مجلس سنای امریکا قصد دارند با تصویب این مصوبه، شرایطی را فراهم کنند تا طی آن کاربران بتوانند با وجود برنامه های ضدسرقت روی گوشی موبایل خود، در صورت سرقت گوشی، در کمترین زمان ممکن از راه دور و بدون نیاز به دخالت شرکت سازنده گوشی آن را از کار انداخته واجازه سوءاستفاده نفوذگران را ندهند. نرم افزارهای ضدسرقت به کاربران این امکان را می دهند تا بتوانند از راه دور اطلاعات موجود برروی دستگاه خود را به راحتی پاک کنند.
براساس آخرین آمار منتشر شده توسط کارشناسان امنیتی، سرقت گوشی‌های هوشمند از نظر سرعت رشد در مقایسه با دیگر جرایم اینترنتی رتبه اول را دارد. علت این امر این است که سارقان به راحتی می توانند گوشی‌های به سرقت رفته و یا اطلاعات آنها را به فروش برسانند.
عده ای از نمایندگان در مجلس سنای امریکا بر این باورند که با تصویب این قانون و اجباری شدن نصب برنامه ضدسرقت بر روی گوشی های موبایل، جلوی سوءاستفاده این سارقانگرفته خواهد شد.
Panda Mobile Security
اگر برای تان مهم است تا از اطلاعات موجود روی گوشی همراهتان محافظت کنید و یا در صورت سرقت، به سرعت جلوی سوءاستفاده های احتمالی را بگیرید، پاندا سکیوریتی به شما نرم افزار ویژه موبایل خود را پیشنهاد می کند.
شما به راحتی می توانید با کمک Panda Mobile Security مکان دستگاه به سرقت رفته خود را به راحتی تعیین کنید. برای این کار کافی است مراحل زیر را طی کنید:
- وارد حساب کاربری خود در این نشانی شوید:
https://myaccount.pandasecurity.com
- وارد بخش ضد سرقت شده و روی گزینه Access Panda Anti – Theft کلیک کنید:
در این پنجره روی گزینه Locate Your Device کلیک کنید تا ببینید چطور ظرف مدت چند ثانیه دستگاه شما تعیین مکان می شود.
نرم افزار امنیتی پاندا موبایل سکیوریتی از GPS  برای تعیین مکان گوشی تلفن همراه شما استفاده می کند اما در صورتی که GPS  گوشی خاموش باشد، برای تعیین مکان ، از Wi–Fi یا3Gاستفاده می کند. در این صورت شما مطمئن خواهید بود که در هر حالتی شما به راحتی قادر به تعیین مکان گوشی موبایل خود خواهید بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

37758