۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

کارگاه آموزشی جشنواره همراه تهران، تهرانی شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبری جشنواره همراه تهران، بخش آموزش جشنواره فیلم و عکس همراه تهران پس از برگزاری کارگاه های آموزشی در 9 استان کشور به تهران بازگشت.
کارگاه های آموزشی هفته پنجم در دانشگاه های علم و صنعت ایران، علوم اقتصادی، شهید بهشتی و تربیت مدرس به ترتیب در روزهای یکشنبه 28 اردیبهشت، دوشنبه 29 اردیبهشت، سه شنبه 30 اردیبهشت و چهارشنبه 31 اردیبهشت برگزار می شود.
در چهار هفته سپری شده، مدرسان کارگاه های آموزشی در استان های البرز، قزوین، آذربایجان شرقی،کرمانشاه، کرمان، فارس، کهگیلویه و بویر احمد و خراسان رضوی به آموزش مباحث عکاسی و فیلم سازی پرداختند.
گارگاه های آموزشی با استقبال پرشور دانشجویان مواجه شد و حدود 3000 نفر از دانشگاهیان با مفاهیم آموزشی " 24 معجزه در ثانیه" سیف اله صمدیان، "عکاسی و فیلم سازی خلاق با تلفن همراه" مهرداد اسکویی و "نگاه عکاسانه در عکاسی با موبایل" حسن غفاری آشنا شدند.
در این کارگاه های آموزشی 10 گوشی موبایل یک میلیون تومانی و 20 هارداکسترنال از طرف سایت دیجی کالا به دانشجویان شرکت کننده در مسابقه پیامکی اهدا شد.
کارگاه های آموزشی جشنواره تا 31 اردیبهشت ماه ادامه دارد و حضور در آنها رایگان بوده و در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور در دوره اهدا خواهد شد.
علاقمندان می توانند برای ثبت نام به کانون فیلم دانشگاه ها مراجعه نموده و یا با دبیرخانه جشنواره به شماره 24843 تماس بگیرند. جدول کارگاه ها در سایت www.tfpt.mobi  درج شده است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

52671