۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

یکپارچه سازی آموزش در وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات ضروری است

به گزارش ICTPRESS به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمیدرضا عطایی براهمیت کارهای تیمی و گروهی دربخش آموزش تاکید کرد و گفت: انتقال دانش باید از حالت جزیره ای خارج و با تعامل بیشتر ، پیوند خانواده آموزش مستحکم ترشود.
وی توجه بر ابلاغ سیاست های تقویت ادارات کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ها، توسط وزیر ارتباطات راضروری برشمرد وافزود: امسال حداقل 20% آموزش ها به صورت مجازی خواهد بود.
وی با اشاره به کمبود محتوای مناسب درفضای مجازی افزود: باید پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین سازمان فناوری اطلاعات( باتوجه به بضاعت علمی لازم ) دراین راستا تلاش کنند و ازبخش خصوصی درتولید محتوا حمایت کنند.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری، با اشاره به اینکه بدنه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان موجودی زنده و پویا نیازمند آموزش است، ادامه داد: لازم است برای دریافت دانش به همکاران فرصت یادگیری دهیم ،چرا که یادگیری با توسعه دانش وتحقق اهداف سازمان ارتباط مستقیم دارد.
وی اظهارکرد : درراستای تحقق این اهداف، جلسات مستمر کمیته راهبری آموزش وتوانمندسازی، با هدف همگرائی آموزش وایجاد فضای مشترک در وزارت ارتباطات و سازمان های وابسته تشکیل می شود.
عطایی ادامه داد: بر اساس مصوبات ابلاغی ریاست جمهوری، نیازسنجی آموزشی یکی از ارکان آموزش است و این نیازسنجی بر اساس جایگاه سازمانی همکاران انجام شده و استاندارد آموزشی کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راایجادکرده است.
وی اظهار کرد: کلیه فرآیند سامانه آموزش کارکنان ومدیران وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات از ثبت نام تا صدور گواهینامه به صورت الکترونیکی است.
رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات اظهار کرد: با توجه به تاکید وزیر ارتباطات به موضوع سلامت اداری و به منظور شفاف سازی و ارتقاء در این زمینه ،دوره آموزشی با حمایت معاونت توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارتخانه، ( با رویکرد ارتقاءسلامت اداری) برای مدیران در حال برگزاری است که موضوع آشنائی و پیشگیری ازتخلفات اداری نیز بخشی از آن خواهد بود.
عطایی درپایان تصریح کرد: در این دوره ها از اساتید منتخب دیوان عدالت اداری ،دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور استفاده می شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

68209