۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

مدیرعامل مخابرات مازندران: استان مازندران تا پایان خرداد هم کد می شود

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی مخابرات مازندران، مهندس باباجانی مدیرعامل دراین نشست با اشاره به همکدسازی تمامی شهرها و روستاهای استان با کد 011 خاطرنشان کرد: با تقلیل یک رقم از پیش شماره موجود ، به یک رقم از شماره های مشترکین اضافه شده و تلفنها با کد 011 هشت رقمی و هزینه های شارژینگ به صورت شهری محاسبه می‌‍‌شود.
باباجانی هزینه همکدسازی در استان را یک میلیارد تومان برآورد کرده و گفت: این هزینه را مخابرات مازندران تقبل خواهد کرد0 ضمن اینکه با حذف کدبین شهری استان ، هزینه مکالمه مشترکین به شدت کاهش یافته و دقیقه ای 3 تومان معادل 30 ریال پس از همکدسازی خواهد شد .
مدیرعامل مخابرات استان با بیان اینکه " افزایش سرعت دیتا در خطوط تلفن همراه و حل ترافیک موبایل" از برنامه‌های مهم آینده این شرکت خواهدبود،تصریح کرد: طی سه ماه آتی از شهریور سال جاری نسلهای سوم و چهارم موبایل در استان مازندران راه اندازی می‌شود تا مردم شریف و مشترکین عزیز مازندرانی بتوانند از امکانات و خدمات ارزشمند نسل جدید استفاده بهینه نمایند.
وی همچنین با اشاره به توسعه مناسب شاخص های ثابت و سیار و پورتهای واگذارشده دیتا درسطح استان، اظهار داشت: با تلاش ویژه کارکنان و متخصصان این شرکت هم اکنون استان مازندران برخوردار از 272 هزار مشترک دیتا و بالای2 میلیون و 200 هزار مشترک ارتباطات سیار است.

نظرات : 0

ثبت نظر

84444