۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت

نشان علمی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به مهرداداسکویی اهداشد

به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبری جشنواره همراه تهران، کارگاه های آموزشی دومین دوره جشنواره که با عنوان "عکاسی و فیلم سازی با تلفن همراه" در دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شد، به عنوان آخرین برنامه خود، روز سه شنبه 20 خرداد در خانه هنرمندان حضور یافت و مورد استقبال هنرمندان و علاقمندان به عکاسی و فیلم سازی با تلفن همراه قرارگرفت.
بهزاد فراهانی هنرمند سینما و تئاتر، ماندانا کریمی کارگردان تئاتر و مدیران بخش های مختلف جشنواره همراه تهران مهمانان این برنامه بودند.
در پایان این کارگاه آموزشی که توسط مهرداد اسکویی، عکاس و مستندساز تدریس شد، مراسم اختتامیه کارگاه های آموزشی در دومین دوره جشنواره برگزار شد و حمید خانی دبیر جشنواره به ارائه آماری از بخش آموزشی جشنواره پرداخت.
دبیر جشنواره همراه تهران ضمن تشکر از معاونت فرهنگی وزارت علوم و علیکرمی دبیر خانه سینمای دانشگاهی ایران به خاطر حمایت از برگزاری کارگاه ها و آقای دکتر سرسنگی مدیر خانه هنرمندان که زمینه برگزاری آخرین کارگاه را فراهم کردند، حضور دیجی کالا در جشنواره همراه تهران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حضور و معرفی یک سایت ایرانی در دانشگاه ها با استقبال خوب دانشجویان و علاقمندان روبروشد.
دیجی کالا در این کارگاه ها 42 جایزه به دانشجویان اهدا کرد که مشوقی برای حضور در جشنواره و خلق اثر هنری با تلفن همراه خواهدبود.
در این مراسم حمید خانی با رونمایی از نشان علمی جشنواره همراه تهران، هدف از اهدای این نشان را تقدیر از اساتیدی اعلام کرد که با فعالیت آموزشی، به ارتقای سطح دانش کاربران تلفن همراه در خلق اثر هنری می پردازند.
اولین نشان علمی این جشنواره به پاس تلاش مستمر مهرداد اسکویی در تدریس 30 کارگاه و آموزش بیش از 8500 دانشجو در دو دوره برگزاری کارگاه های آموزشی توسط بهزاد فراهانی به ایشان تقدیم شد.
بهزاد فراهانی پس از اهدای نشان برتر علمی و لوح سپاس به مهرداد اسکویی گفت: معلمی کار سخت و بسیار متعهدانه ای است. آرزو می کنم معلم ها را از دست ندهیم و به آنان احترام بگذاریم. منت دار آموخته هایمان از اساتیدی باشیم که بدون هیچ منتی داشته هایشان را پیش کش می کنند.
مهرداد اسکویی نیز ضمن قدردانی از زحمات تیم اجرایی کارگاه ها، افزود: دریافت نشان علمی جشنواره همراه تهران باعث افتخار من است. سپاس خالصانه و عمیق خودم را تقدیم کسانی می کنم که ساعت های عزیز عمرشان را با من شریک شدند و به من اجازه دادند تجربه هایمان را به اشتراک بگذاریم.
کارگاه های آموزشی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به مدت یک ماه در دانشگاه های سراسر کشور برگزار شد. این جشنواره تا 20 مردادماه پذیرای فیلم و عکس های خلق شده با تلفن همراه خواهد بود و ارسال آثار از طریق سایت جشنواره به آدرس www.tfpf.mobi امکان پذیر است.

نظرات : 0

ثبت نظر

93987