۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

امضای تفامه نامه میان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و انجمن تشکل هایICT عرب

به گزارش ICTPRESS ، این امضای تفامه نامه که میان کاظم آیت اللهی رییس سازمان نصر کشور و نزار ذاکا دبیر انجمن تشکل های ICT عرب منعقد شد، به انتظارات، فرصت‌ها و چالش‌ها فناوری اطلاعات در جوامع درحال توسعه می پردازد.
کاظم آیت اللهی در مراسم امضای تفاهم بیان کرد: سازمان در تلاش است تا از طریق تفاهم نامه علاوه به معرفی توانمندی جامعه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از فرصت های مشترک نهفته در این انجمن برای توسعه کسب و کار در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT ) بهره بگیرد.
به گفته وی برگزاری نشست های تخصصی حول محورهایی از قبیل روندهای فناوری (Trends)، امنیت، نرم افزار، سخت افزار Mobility، ابزارهای هوشمند Big Data و همچنین برگزاری نمایشگاه تخصصی و رقبات فناورانه میان دانشجویان و دانشجویان از مفاد در نظر گرفته شده در این تفامه نامه است.
بنابراين گزارش، انجمن تشکل هایICT عرب مجموعه ای از تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات 22 کشور عربی است. این انجمن اجتماع بزرگی از نمایندگان تشکل های فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در کشورهای عربی است که به بهره گیری از پتانسیل های مشترک کشورها در عرصه فناوری اطلاعات توجه ویژه دارد.

نظرات : 0

ثبت نظر

88592