۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

پایان یکسان سازی کدهای مخابراتی تا آخر مهرماه

به گزارش ICTPRESS به نقل از مهر، مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: هم اکنون تلفن های استانهای تهران، البرز، قم، مرکزی، زنجان، همدان، قزوین، سمنان، اصفهان، آذربایجان غربی و مازندران 8 رقمی شده و مشترکان در این استانها، برای تماس در داخل استان نیازی به گرفتن کد ندارند.

وی با تاکید براینکه طبق برنامه، یکسان سازی کدهای مخابراتی و حذف پالس های بین شهری، 31 کد بین شهری مخابراتی در کل کشور خواهیم داشت افزود: براساس برنامه زمان بندی، تا پایان مهرماه یکسان سازی کدها به اتمام می رسد و مشترکان تلفن ثابت در هر استان دارای یک کد واحد می شود.
به گفته مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اجرای این طرح تعرفه مکالمات تلفن ثابت این استانها به ازای هر دقیقه مکالمه ثابت به ثابت داخل استانی 30 ریال، هر دقیقه مکالمات ثابت به ثابت بین استانی 330 ریال، هر دقیقه مکالمات تلفن ثابت به همراه شرکت ارتباطات سیار 625 ریال و هر دقیقه مکالمه تلفن ثابت به سیار اپراتورهای دیگر تلفن همراه 625 ریال محاسبه خواهد شد.
وی گفت: مبلغ آبونمان ماهیانه خط تلفن ثابت در این استانها حداقل100 و حداکثر 360 تومان و آبونمان متغییر آن براساس مبالغ کارکرد ماهیانه حداکثر تا 840 تومان تعیین شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

78954