۱۴۰۳ سه شنبه ۰۱ خرداد

وظیفه اصلی ما، خلق سرویس های جدید، بر اساس نیازهای جامعه است

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، شهرام حی شاد گفت: تغییر نیازهای جامعه و ترغیب مردم به استفاده از فناوری اطلاعات نه تنها برای شرکت پست تهدید نیست؛ بلکه فرصتی است تا بتوان با ارائه سرویسهای نوین در فضای مجازی،علاوه بر سرویس های سنتی مانند مرسولات فیزیکی،از قبیل نامه، بسته و توزیع آن، سرویس های جدیدی را،در این زمینه ارائه کرد.
وی با اشاره به اینکه این اداره کل نزدیک به یک ماه است که شکل گرفته افزود: با توجه به رهنمودهای وزیر ارتباطات و تاکید مدیرعامل شرکت پست ،در نظر داریم سرویس های ارائه شده،سرویسی لوکس و ویترینی، نباشند بلکه بر اساس نیاز وخواست مشترکان با هدف ارائه خدمت به کلیه اقشار جامعه ایجاد شود.
حی شاد برنامه های آینده این اداره کل را به دو دوره کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کرد و ادامه داد: انشاالله سرویس های کوتاه مدت، همزمان با 17 مهر روز جهانی پست ،آغاز به کار خواهند کرد.
مدیر کل سرویس های نوین شرکت پست بر ضرورت ارائه خدمات در بستر اینترنت و تلفن همراه تاکید کرد و گفت: سرویس وب گردشگری یکی از سرویس های الکترونیکی است که درفاز اول آن با سازمان گردشگری به توافق رسیده ایم.
وی با اشاره به اینکه پست می تواند موجب گسترش صنعت توریسم و گردشگری شود؛ ادامه داد: رزرو اقامتگاه گردشگری، مدیریت برگزاری تورهای گردشگری و مدیریت برگزاری نمایشگاهای منطقه ای در دستور کار ما قرار دارد.
حی شاد بر ضرورت گسترده کردن مفهوم خدمت رسانی تاکید کرد و افزود: باید آنچنان در عرصه خدمات الکترونیک موفق باشیم که به جرات بتوانیم باجه پستی را، به منزل مشتریان ببریم .
وی با اشاره به اینکه نگاه پست در جهان امروز با تغییرات بزرگی مواجه شده ادامه داد: در بسیاری از کشورها دنیا حتی اسباب کشی و بسته بندی وسایل نیز،توسط پست انجام می شود و با گسترش تجارت الکترونیکی، دیگر سازمان ها و شرکتهای خصوصی خود را از نظر فیزیکی با مشتری درگیر نمی کند وپست را عامل اتصال با مردم می دانند.
وی به سرویس دیگری با عنوان وب آگهی اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم با ارائه این سرویس، دست واسطه ها را کوتاه کنیم و با عرضه مستقیم محصولات و کالاهای روستایی (با همکاری دفاتر ICT روستایی )سود بیشتر را به روستائیان برسانیم.
حی شاد پیش فروش محصولات وکالا و همچنین تبلیغ شخصی متقاضی برای کالا و محصولات را ضروری بر شمرد و ادامه داد: این خدمات باعث کاهش قیمت ها، کاهش عوامل تخریب زیست محیطی، آلودگی هوا و ترافیک خواهند شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

66442