۱۴۰۳ سه شنبه ۰۱ خرداد

سامانه پاسخگویی سپاس در وزارت ارتباطات، از نقاط قوت این وزارتخانه است

به گزارش ICTPRESS به نقل از مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات، داود سبوحی در بازدید از سامانه پاسخگویی سپاس (195)، گفت: پاسخگویی و ارتباط دوسویه با مخاطبان یکی از عناوین مهم در تکریم ارباب رجوع و منشور حقوق شهروندی است که لازم است در این وزارتخانه با استفاده از فناوریهای نوین ارتباطی، فعال و اجرایی شود.
وی این سامانه را ازنقاط قوت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمردو افزود: لزوم تدوین فرایند یکسان و جلوگیری از موازی کاری در پاسخگویی به مراجعان ضروری است.
سبوحی ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته گفت: در گذشته عدم وجود چنین مرکزی در وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات محسوس بود.
رئیس مرکز بازرسی و نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات ادامه داد: در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر، هماهنگی های لازم بین همه واحدهای فعال در پاسخگویی ضروری است.
وی بر پاسخگویی این سامانه ،در کوتاهترین زمان ممکن تاکیدکردوافزود: برای شناخت کاستی ها و بالا بردن کیفیت پاسخگویی ،فعالیت سامانه سپاس حائز اهمیت است؛ چرا که ما با شناخت مشکلات، می توانیم برنامه ریزی دقیق و منسجم تری داشته باشیم.
سبوحی پاسخگویی به شکایات را از وظایف اصلی مرکز بازرسی ونظارت مدیریتی عنوان کردوگفت: سامانه سپاس تقویت نظام ارباب رجوع را به همراه خواهد داشت.

نظرات : 0

ثبت نظر

38666