۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

موزه ارتباطات مطابق با استاندارهای بین المللی سرو سامان می یابد

به گزارش ICTPRESS به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی اکبر نصر آبادی با تاکید بر لزوم استاندارد سازی موزه ارتباطات گفت: به منظور رونق بخشیدن به موزه ارتباطات از همکاری و مشاوره سازمان میراث فرهنگی به عنوان اصلی ترین متولی موزه ها در کشور بهره خواهیم برد.
رییس موزه ارتباطات به دغدغه وزیر ارتباطات برای مرمت موزه ارتباطات و سر و سامان بخشیدن به آن اشاره کرد و گفت: دنیا به این نتیجه رسیده است موزه ها و حفظ میراث فرهنگی از اهمیتی بالایی برخوردار است و در این راستا باید تمام چیزهایی که به پست و ارتباط مربوط می شود را در این ساختمان حفظ کنیم.
وی گفت: متاسفانه در طی سال های اخیر بخش اعظم موزه به بهانه باز سازی مورد بهره برداری قرار نگرفته بود و موزه که در سال 69 در بال غربی جنب دروازه افتتاح شده بود به بال شرقی انتقال یافت.
وی ادامه داد: ساختان اداری موزه که از جمله مهم ترین و ارزشمند ترین ساختمان های پست بود نیز با انتقال موزه به بال غربی به زودی افتتاح خواهد شد.
وی افزود: همچنین نمایشگاه تمبری از متنوع ترین تمبر های داخلی و خارجی و نگار خانه هنری نقاشی در این موزه افتتاح و به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.
نصر آبادی در پایان از تلاش برای ابقای موزه ارتباطات خبر داد و گفت: انتقال فرهنگ تاریخ و ارزش های بازمانده گذشتگان به نسل حاضر و آینده از وظایف ما بوده و در تلاش هستیم در این راه از همکاری دیگر متولیان و صاحب نظران بهره کافی ببریم.

نظرات : 0

ثبت نظر

12877