۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

رفع کندی سرعت اينترنت مشترکان مخابرات

به گزارش ICTPRESS ، سمیع الله صادقی عضو هيات مديره شرکت مخابرات استان تهران از امضای قرارداد جدید این شرکت با شرکت ارتباطات زیرساخت برای رفع مشکل سرعت اينترنت پرسرعت مشترکان تهرانی خبر داد و گفت: با امضاي این قرار‌داد جديد، به زودي ظرفيت فعلي پهناي باند اين شبکه، بالغ بر 50 لینک STM1 افزايش مي‌يابد.
وی گفت: سال گذشته شرکت ارتباطات زيرساخت تنها 70 درصد پهناي باند مورد نياز شرکت مخابرات استان تهران را تامين کرد و 30 درصد مابقي را دو ماه پيش تحويل داد. براين اساس يکي از دلايل کندي سرعت اينترنت مخابرات عدم تخصيص پهناي باند بود که در حال حاضر حل شده است.
عضو هيات مديره شرکت مخابرات استان تهران، با اعلام آمادگي مخابرات براي افزايش ظرفيت پهناي باند اينترنت تصريح کرد: هم‌اکنون ظرفيت پهناي باند اينترنت مخابرات تهران 100 لينک STM1 است که به مرور 1.5 برابر خواهد شد و تاثير آن ارتقاي ظرفيت محسوس در استفاده مشترکان از خدمات ADSL خواهد بود.
صادقي با تاکيد بر آمادگي فني مخابرات تا براي ارائه اينترنت پرسرعت با سه برابر ظرفيت فعلي گفت: در حال حاضر 450 هزار کاربر در تهران و البرز از ADSL مخابرات استفاده مي‌کنند و با رفع مشکل سرعت و کاهش ضريب اشتراک، پيش‌بيني مي‌شود که شمار مشترکان اين سرويس افزايش يابد.

نظرات : 0

ثبت نظر

41280