۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

گیگابایت پرچمدار مادربردهای پیمینگ سری 9

به گزارش ICTPRESS ، گیگابایت پیش از این 3 مدل دیگر از مادربردهای گیمینگ خود را در اختیار کاربران گذاشته بود که به این ترتیب تعداد مادربردهای موجود این شرکت در بازار به 7 مدل رسیده است.
گیگابایت در حال حاضر تنها شرکت تولید کننده مادربرد است که چنین گستره وسیعی از مادربردهای سری 9 را در ایران عرضه کرده است.
مدل این مادربرد ها به این ترتیب هستند،Z97X-Gaming G1 WIFI-BK،Z97X-Gaming 5،Z97X-Gaming 3،
Z97X-Gaming 7، Z97X-Gaming GT، Z97X-Gaming G1 و H97-Gaming 3، که چهار مدل آخر محصولات جدید گیگابایت هستند. تمامی این مادربردها از توان بالایی برخوردار هستند و بسته به نیاز کاربران و گیمر های حرفه ای دارای تفاوت هایی هستند .
کارایی که در این مادربردها برای گیمرها در نظر گرفته شده شامل شبکه بسیار پر سرعت و حرفه ای و صدای بسیار شفاف و با وضوح بالا و امکان پشتیبانی از چند کارت گرافیکی در حالت SLI& Crossfire  می شود.
یکی از قدرتمند ترین مدل های این سری ماردبردهای گیگابایت، Z97X-Gaming 7است. برتری این مادربرد در پشتیبانی 2 مسیره SLIو3 مسیره CrossFire برای دسترسی به کارایی گرافیکی بالا برای اجرای بازی های روز می باشد.
همچنین روی این مادربرد یکچیپ  Marvell88SE9172تعبیه شده است که باعث اضافه شدن 2 درگاهSATA 3 اضافه با قابلیت پشتیبانی از Raid 0 & 1 می شود.
به علاوه روی این مادربرد کلیدهایی برای کیس های باز در نظر گرفته شده که کاربر بتواند به راحتی و به صورت سخت افزاری سیستم را خاموش و روشن کند و یا عمل سوئیچ بینBiosاصلی و پشتیبان را انجام دهد.
تمامی این مادربرد های حرفه ای گیمینگ در حال حاضر با 3 سال گارانتی آواژنگ در بازار های کشور موجود هستند.

نظرات : 0

ثبت نظر

94287