۱۴۰۳ پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت

باشگاه مشتریان آسیاتک راه اندازی شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت انتقال داده های آسیاتک، شرکت آسیاتک ارائه دهنده خدمات نوین در صنعت فناوری اطلاعات در سراسر کشوربا توجــه به استقبال و حمایــت مشتریان از خدمات و سرویس های ارائه شده از یک سو و ارتقاء سطح رضایت‌مندی مشتریان خود از سوی دیگر اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان آسیاتک كرد.
آسیاتک در این باشگاه قصد دارد سبک زندگـــی جدیدی را به مشتریان خود معرفی کنــد و به همین مناسبت استفاده از تکنولوژی برای زندگــی راحت تــر، انتخاب بهترین هــا در زندگی، احترام به خود و دیگــران، شادی، تفریح، مسابقه، ورزش و سلامتی، استفاده بهینــه از وقت برای افزایش کیفیت را شعار خود قرار داده است.
بنابراین گزارش از این پس مشتریان فعلی آسیاتک که به عضویت این باشگاه درآمده اند، می توانند با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد باشگاه شوند و افرادی هم که عضو باشگاه نیستند، می توانند با کلیک روی لینک زیر وارد سایت شده و مراحل ثبت نام بابت عضویت در باشگاه را انجام دهند.
لازم به ذکر است اعضای جدید باشگاه آسیاتک بعد از به عضویت درآمدن در باشگاه می توانند با دریافت رمز عبوردر جشنوارها و طرح های که به مناسبت های مختلف از سوی آسیاتک اجرا می شود، شرکت كرده و با کسب امتیازاز تخفیفات در نظر گرفته شده ویژه جشنواره ها استفاده کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

66986