۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

دهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک آغاز شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سازمان نصر تهران، در این دوره از رقابت‌ها 24تیم از شرکت ها و فروشگاه های عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران حضور دارند.
براساس برنامه زمان بندی صورت گرفته، رقابت های فوتسال جام انفورماتیک از روز پنج شنبه 23مردادماه آغاز و در روز جمعه مورخ 4مهرماه با تعیین تیم قهرمان، خاتمه خواهد یافت.
محمد یوسفیان، دبیر سازمان نصر تهران، با اشاره به اهداف برگزاری دهمین دوره مسابقات فوتسال جام انفورماتیک گفت: براي گسترش فرهنگ ورزش و تقویت روحیه همکاری و همدلی در اعضای خانواده صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات، سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران دهمین دوره فوتسال جام انفورماتیک را برگزار می کند.
یوسفیان با بیان اینکه این دوره از مسابقات با بهره گیری از تجربه دوره های پیشین و از طریق جلب مشارکت خانواده بزرگ صنف فناوری اطلاعات برگزار می شود، افزود: امید است این دوره از مسابقات، نمونه شایسته ای از یک همایش فرهنگی در صنف بوده و این رقابت سالم ورزشی بتواند ضمن ایجاد و استحکام دوستی ها در بدنه صنف، عاملی جهت بالا رفتن روحیه، نشاط و انگیزش در همکاران باشد.
شهرام زندیه وکیلی، رئیس کمیته رفاهی سازمان نصر تهران با اشاره به قوانین و مقررات حاکم بر مسابقات فوتسال تاکید کرد: در این دوره از مسابقات که براساس آئین نامه اجرایی مدون و جامع برگزار می شود، رعایت نظم و انضباط و قوانین مورد توافق تیم های شرکت کننده، اهمیت بسزایی دارد.
زندیه وکیلی ادامه داد: تمامی مقررات فدراسیون فوتبال در این دوره از رقابت های فوتسال حاکم است . امیدواریم با رعایت همه جانبه این قوانین از سوی تیم ها و عملکرد صحیح داوران حرفه ای حاضر در این مسابقات ، شاهد رشد روزافزون سطح برگزاری رقابت های ورزشی در صنف انفورماتیک باشیم.
طبق اعلام روابط عمومی سازمان، اخبار و نتایج این مسابقات هر روز در پورتال سازمان به نشانی www.tehran.irannsr.org منتشر خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

26162