۱۴۰۳ دوشنبه ۳۱ اردیبهشت

نخستین پچ پنل POE عرضه می شود

به گزارش ICTPRESS به نقل از دیده بان آی تی، نخستین پچ پنل ترکیبی 32 پورتی که دارای 16 پورت POE است، توسط شرکت ای کوییپ تولید و در ایران و جهان عرضه می شود.
این محصول با ترکیب 16 پورت دیتا و 16 پورت ترکیبی دیتا و پاور که به آن POE گفته می شود انتخاب بسیار مناسبی براي سازمان ها و مراکزی است که نیازمند راه حلی آسان و ارزان برای تامین توان مصرفی تجهیزات خود هستند.
براین اساس، محصول می تواند به طور همزمان با ارائه پورت های دیتا و POE تامین کننده ارتباط داده ای و توان مصرفی تجهیزات شبکه باشد. بدین ترتیب تجهیزاتی همچون سوییچ و روتر می توانند ازپورت های دیتا جهت ارتباط با شبکه استفاده کنند.
همزمان تجهیزاتی که به غیر از دیتا نیازمند توان مصرفی هستند همچون دوربین های نظارتی، اکسس پوینت ها و یا تلفن های آی پی می توانند با استفاده از پورت های POE و بدون نیاز به برق و یا منبع تغذیه جداگانه، به آسانی به شبکه متصل شوند.
این گزارش می افزاید، مدل دیگری از همین پچ پنل ها با امکان ارائه برق و توان مصرفی روی پورت های خود می توانند به تنهایی تامین کننده برق مصرفی برای تجهیزاتی مانند انواع دوربین، تلفن آی پی، اکسس پوینت ها و سایر تجهیزاتی باشند که باید بدون کابل کشی جداگانه و یا استفاده از آداپتور به برق دسترسی داشته باشند.
این پچ پنل ها که در اندازه 1U طراحی شده اند به آسانی در رک جای می گیرند و با حداقل فضایی که اشغال می کنند، می توانند برق مورد نیاز همه تجهیزات داخل رک را تامین کنند. ضمن آنکه برای سازمان ها و شرکت هایی که نمی خواهند از سوییچ های POE  جداگانه استفاده کنند، این راهکار ویژه ای کوییپ مناسب خواهد بود.
به غیر از اندازه مناسب، دیگر ویژگی این پچ پنل ها ارائه توان 13 واتی در صورت اتصال همه پورت ها و توان 30 واتی درصورت اتصال کمتر از پنج پورت است.
شرکت پرشیا سیستم (88541800) ارائه کننده این راهکار منحصر به فرد در ایران و خاورمیانه است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

75271