۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

ایران تلکام 2014 : کمپین های فروش تلفنی در سراسر کشور توسط شرکت خدمات اول راه اندازی شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات ، سید عباس قاضی میرسعید در خصوص نحوه فعالیت کمپین های فروش تلفنی اظهار داشت: تیم مرکز تماس شرکت خدمات اول مخابرات مستقر در ساختمان سردار جنگل تهران با سیستم 2020 با متقاضیان در سراسر کشور تماس می گیرند و پس از قطعیت ثبت نام کار نصب و واگذاری ADSL با هماهنگی استان مربوطه انجام می شود.

وی افزود: کمپین های فروش تلفنی توسط معاونت تجاری آشنای اول طراحی می شود و تیم HAPPY CALL شرکت خدمات اول مخابرات آن را اجرا می کند و در حال حاضر در بسیاری از استانها کمپین فروش تلفنی در حال انجام است.

قاضی هدف از اجرای طرح کمپین فروش تلفنی شرکت خدمات اول مخابرات را تقویت فروش ADSL مخابرات در استان‌ها دانست و افزود: خوشبختانه در این طرح موفق شده ایم به اهداف تعیین شده دست یابیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طرح کمپین های فروش تلفنی در کشور از سال 1392 آغاز شده و تا زمانی که پتانسیل فروش در استان ها وجود داشته باشد ادامه خواهد یافت.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از 14 تا 17 مهرماه 1393 به سالن 6 غرفه شرکت خدمات اول مخابرات در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه نمایند.
 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

42272