۱۴۰۳ یکشنبه ۱۳ خرداد

ایران تلکام 2014 : همراه اول تنها دارنده درگاه اختصاصی USSD و پیامک بانکی در کشور

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی جیرینگ ، وحید حجتی، معاون فناوری اطلاعات شرکت پرداخت اول(جیرینگ) با بیان این مطلب گفت: بانک‌ها و مشتریان بانک‌ها برای دریافت خدمات بانکی معمولا از بسترهای عمومی اپراتوری استفاده می‌کنند، این در حالی است که جیرینگ برای اولین بار یک درگاه اختصاصی بانکی را طراحی کرده که از طریق آن سرویس‌های بانکی به بانک‌ها و همچنین مشتریان به نحو مطلوب‌تری ارایه می‌شود.
  وی بیان کرد: در راستای بهبود کیفیت ارایه خدمات  دو درگاه را طراحی و راه اندازی کرده‌ایم یک درگاه برای ارایه خدمات USSD و دیگری درگاه اختصاصی ارسال پیامک بانکی است که مورد استفاده  بانک‌ها و شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پرداخت هستند.
وی افزود: در حال حاضر کدهای ارایه شده در حوزه USSD توسط جیرینگ با شماره 7 شروع می‌شود و جیرینگ برای ارایه سرویس‌های پیامک بانکی کدهای اختصاصی با پیش شماره 700 را ارایه داده است.
وی بیان کرد: پیام‌هایی که از طریق این  درگاه‌ها به شبکه اپراتور ارسال می‌شود با اولویت‌های خاص و بالا  پردازش می‌شوند که برای مثال  پیامک‌ها سریع‌تر به دست مشتریانی که از این بستر استفاده می‌کنند، می‌رسد.
معاون فناوری اطلاعات جیرینگ ادامه داد: همچنین قابلیت مانیتورینگ خاص به بانک‌ها و یا شرکت‌های ارایه دهنده خدمات پرداخت وجود دارد که بانک‌ها و شرکت‌ها بتوانند وضعیت خود را به خوبی مانیتور کنند.
وی گفت: در بخش زیرساخت‌ نیز امکان استفاده از کانال‌هایی با ظرفیت‌های بالا ایجاد و مورد بهره برداری قرارگرفته که مشتریانی که نیاز به ظرفیت بالایی دارند هنگام افزایش ترافیک تراکنش ها مشکل ارتباطی وجود نداشته باشد.
حجتی در خصوص امکان ارسال پیامک برای بانک ها گفت: ما امکانی را فراهم کرده‌ایم که ارسال پیامک‌ها از سوی بانک ها با کمترین تغییرات سمت سیستم ارسال کننده رخ دهد و این سیستم به آسانی قابل راه اندازی است.

نظرات : 0

ثبت نظر

19226