۱۴۰۳ یکشنبه ۱۳ خرداد

رييس مجلس شوراي اسلامي: پست نقش موثري در توسعه كشور و روستاها دارد

به گزارش ICTPRESS ، رييس مجلس شوراي اسلامي در مراسمي كه روز چهارشنبه شانزدهم مهرماه به مناسبت روز جهاني پست در سالن شهيد قندي و در جمع اعضاي كميسيون صنايع مجلس، وزير ارتباطات، معاونين وزير و مديران ومسئولان شبكه پستي برگزار شد، از اين سازمان به عنوان نهادي  خدمتگزار كه همدم و همراز مردم است ياد كرد.

رييس مجلس شوراي اسلامي سپس از اعتماد مردم به پست به عنوان يكي از اركان مهم اين بخش خدماتي نام برد و گفت: مردم  كاركنان پست را جزوي از خانواده خود مي دانند و بايد براي اين اعتماد مردم و گسترش روزافزون آن تلاش نمود.

دكتر لاريجاني همچنين با اشاره به تغيير رويكردها در دنياي معاصر و نفوذ روزافزون تكنولوژي، نياز به تغيير شيوه هاي ارائه خدمات پستي را لازمه اين دوران دانست و افزود: اگرچه فناوري در زندگي مردم تاثير گذاشته اما هنوز نياز به پست قديمي از بين نرفته و خدمات سنتي پستي منسوخ نشده است.

وي ارتقاء كيفيت خدمات و نوآوري در پست را لازمه تحقق دولت الكترونيك برشمرد و اظهار داشت: خدمات پستي با توجه به گستره نفوذ آن نقش مهمي در تحقق دولت الكترونيك و توسعه روستاها دارد و مي تواند به دولت در چرخه اقتصادي روستا كمك شاياني نمايد.

رييس مجلس شوراي اسلامي در ادامه به اساسنامه پست اشاره كرد و گفت: با توجه به اين كه رقابت تنها راه كاهش هزينه ها و افزايش كيفيت خدمات است، دولت بايد براي ورود بخش خصوصي زمينه را فراهم سازد تا دو بخش دولتي و خصوصي همپاي يكديگر براي ارائه خدمات با يكديگر رقابت سالم داشته باشند.

رونمايي از تمبر يادبود روز جهاني پست و تقدير از ذينفعان و همكاران بخش خصوصي شبكه پستي در حضور رييس مجلس شوراي اسلامي، پايان بخش اين مراسم بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

63038