۱۴۰۳ یکشنبه ۲۳ اردیبهشت

فعالیتهای شرکت خدمات هوایی پیام در سال جاری رشد 95 درصدی داشته است

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس مختاری گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، 75 درصد در فعالیت های فرودگاهی و 116 درصد در فعالیت های منطقه ویژه اقتصادی نسبت به سال 92 رشد داشتیم.
وی با بیان این مطلب افزود: اولویت کاری سال 93 چابک سازی، روان سازی و اصلاح روش های سازمانی و افزایش فعالیت های اقتصادی متناسب با وضع موجود بود که خوشبختانه بر اساس آمار در این زمینه موفقیت های خوبی کسب شد و امید می رود این روند در سال 94 نیز ادامه داشته باشد.
مهندس مختاری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام در جلسه شورا اداری مدیران با تاکید بر فرهنگ سازی اداری، انتظام و انضباط سازمانی و شفاف سازی و تسهیل در ارائه خدمات در همه امور اظهار داشت: اقدامات متناسب مانند تصویب سازمان تفصیلی، راه اندازی سامانه آماری و همچنین ساماندهی و پیگیری در امور مالی با دقت و سرعت انجام شد.
مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام در پایان بر تداوم ارزشیابی و ارزیابی همه فعالیت های شرکت تاکید کرد و گفت: باید کمیته های ارزیابی به صورت دقیق و با حساسیت، شاخص های ارزشی را مد نظر قرار دهند، تا تحولات فرهنگی و سازمانی به صورت ماندگار در سیستم ادامه یابد.

نظرات : 0

ثبت نظر

61368