۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

اولین تشکیلات تفصیلی شرکت خدمات هوایی پیام پس از 19سال ازتشکیل آن، تصویب شد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات هوایی پیام، معاون توسعه مدیریت هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با مهندس محمد علی مختاری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام دیدارکرد.
مهندس راسخ اظهارکرد: در راستای تحقق سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری، پس از 19 سال از تصویب وابلاغ اساسنامه شرکت خدمات هوایی پیام توسط مجلس شورا اسلامی، با پیگیری و تلاش مستمرهمکاران مرکز نوسازی و تحول اداری این معاونت، اولین تشکیلات تفصیلی این شرکت تصویب شد.
وی ضمن بازدید از فرودگاه و منطقه ویژه اقتصادی گفت: تصویب و ابلاغ مجموعه تشکیلات تفصیلی شرکت خدمات هوایی پیام یک موفقیت است.
مهندس راسخ با بیان این که سازمان تفصیلی هر شرکت اهداف، وظایف و پست های سازمانی را مشخص می کند عنوان کرد: اجرایی شدن این طرح از برخوردهای سلیقه ای در دستگاه ها جلوگیری می کند و بر اساس آن، نقشه راه تنظیم برنامه های راهبردی سازمانی مشخص و اجرا خواهد شد.​​​
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تلاش و پیگیری وزارت ارتباطات و شرکت خدمات هوایی پیام اشاره کرد و افزود: تغییر در هر کشور و سازمان، با نیروی انسانی آغاز می شود که اگر نیروی انسانی به عنوان با ارزش ترین سرمایه دیده شود، آن کشور و سازمان پویا خواهد بود .
مهندس راسخ در پایان تصریح کرد: پس از اجرایی شدن مجموعه تشکیلات تفصیلی شرکت خدمات هوایی پیام، اعتبارات مورد نظر از سوی معاونت برنامه ریزی وزارت ارتباطات، در ردیف مشخص تامین خواهد شد که این مهم موجب پیشرفت در مجموعه می شود.
لازم به ذکر است مهندس راسخ مجموعه تشکیلاتی تفصیلی شرکت خدمات هوایی پیام را که مورد تصویب سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار گرفته است برای اجرایی شدن به مختاری مدیر عامل شرکت خدمات هوایی پیام تقدیم کرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

24694