۱۴۰۳ سه شنبه ۲۵ اردیبهشت

ستاره رئال مادرید سفیر سونی موبایل خواهد شد

به گزارش ICTPRESS، وی در اینباره به گزارشگران می گوید که از زمان خرید اولین پلی استیشن و واکمن خود یکی از طرفداران پرو پا قرص این شرکت بوده و اکنون با توجه به وجود همه این امکانات در سری Z3 اکسپریا بسیار خشنود است که توانسته نماینده محصولات سونی باشد.
در ادامه این ماجرا سونی از ابتدای ماه مارس به خریداران محصولات سری Z3 اکسپریا به قید قرعه این امکان را خواهد داد تا بتوانند با این ستاره ملاقات کرده و با وی در زمین به تمرین فوتبال بپردازند.
.......................
ارائه نسخه جدید نرم افزار لاونج سونی
از شهریور دو سال پیش تا کنون تمامی کاربران اندروید قادر به استفاده از اپلیکیشن سونی لاونج، که نرم افزار چند رسانه ای این شرکت است، بودند ولیکن گویا از ابتدای ماه آینده میلادی نسخه جدیدی از این نرم افزار ارائه خواهد شد که علاوه بر امکانات جدید صوتی و تصویری دارای دو نسخه نقره ای و طلایی جانبی نیز خواهند بود.
نسخه های نقره ای مختص کاربران تمامی محصولات هستند و نسخه های طلایی مربوط به کاربران سری Z اکسپریا خواهند بود که شامل نسخه بدون افت کیفیت موسیقی ها، بازی، فیلم، تم و بروزرسانی های نرم افزاری و در نهایت فضای ذخیره سازی ابری بصورت رایگان خواهد بود.
این نرم افزار را می توانید از طریق پلی استور گوگل با جستجوی عبارت Xperia Lounge بیابید و نصب کنید تا علاوه بر استفاده از امکانات کنونی آن در کنار جامعه پانزده میلیونی کاربرانش بروز رسانی نیز بشوید.
.....................
ساعت های هوشمند سونی برای مهندسین هواپیمایی ویرجین
مهندسین شرکت هواپیمایی ویرجین آتلانتیک تلاش دارند تا با کمک گرفتن از تجهیزات پوشیدنی سونی در کنار سایر محصولات هوشمند این شرکت در حین انجام مأموریت های خود ارتباط با یکدیگر را حفظ کنند و با افزایش میزان تعامل با یکدیگر در زمان سرویس های این هواپیمایی صرفه جویی کرده و از حضور آنها در زمان انجام این بررسی ها مطمئن شوند.
این ارتباط با کمک ساعت های هوشمند برقرار خواهند شد و با استفاده از عینک های هوشمند سونی نیز از مراحل کار فیلمبرداری خواهد شد تا بتوان از آن برای بررسی نهایی استفاده کرد.
مدیر بازاریابی سونی نیز از اینکه آنها توانستند برای محصولات هوشمند این شرکت کاربری جدید و مفیدی بیابند بسیار خرسند بود و در این رابطه گفت که شرکت های پیشگام در استفاده از تجهیزات پوشیدنی هوشمند خواهند توانست تا مصارف جدیدی برای اینگونه دستگاه ها معرفی کنند تا آینده را متحول سازند و سونی نیز از این رو برای همکاری با هواپیمایی ویرجین بسیار خوشنود است.

نظرات : 0

ثبت نظر

28108