۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

دکتر واعظی درسفر به استان مرکزی: مبنای فعالیت در دولت یازدهم ، راست گویی و اعتماد است

به گزارش ICTPRESS، دکتر واعظی در سفر به استان مرکزی گفت: دولت بنا دارد با کمک مردم، تحریم ها و مشکلات اقتصادی را مدیریت کند.
وی با تاکید بر اینکه پیام بزرگ انتخابات برای همه گروهها و جریانات سیاسی بود افزود: در دولت تدبیر و امید به این نکته اشاره شده که از همه شایستگان استفاده خواهیم کرد که این امر با حضور شایستگان و نخبگان در دولت تحقق یافت.
وزیر ارتباطات بر جلب اعتماد مردم در دولت یازدهم تاکید کرد و افزود: صداقت در گفتار حتی اگر به ضرر مسئولین باشد اعتماد مردم را جلب خواهد کرد.
وی با بیان اینکه مزاحمت در کار دولت کارساز نیست ادامه داد: مردم هوشمندانه عملکرد و خبرها را دنبال می کنند و خودشان برای انتخاب مسئولان کشور تصمیم می گیرند.
واعظی هم افزایی در دولت را ضروری برشمرد و ادامه داد: در اکثر نظرسنجی ها وضعیت دولت نسبت به سال قبل بهتر شده است.
وی بر اهمیت موضوع اقتصاد در زندگی مردم تاکید کرد و گفت: حل مسائل معیشتی مردم از اولویتهای جدی دولت تدبیر و امید است.
واعظی اعتدال در تعامل داخلی و خارجی را ضروری دانست و افزود: دولت بنا دارد با کمک مردم تحریم ها و مشکلات اقتصادی را مدیریت کند.
وزیر ارتباطات ساماندهی روابط خارجی کشور را یکی از اولویت های دیگر این دولت برشمرد و افزود: سیاست دولت تعامل با کشورها در راستای منافع کشورها است.
وی با بیان اینکه اولویت در روابط خارجی همسایگان و کشورهای اسلامی است ادامه داد: تحولات و بحرانهای منطقه برای دولت یازدهم حائز اهمیت است.
واعظی به پیچیدگیهای مذاکرات هسته ای اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از سوءاستفاده های دشمن بسیاری از مسائل در این مذاکرات علنی مطرح نمی شود و اگر این مذاکرات به نتیجه برسد دولت حرفهای زیادی برای مردم خواهد داشت.
وزیر ارتباطات تصریح کرد: اعتقاد داریم فناوری هسته ای و تمام فناوری های نوین در دنیا، حق مردم ما است و تحریم ظالمانه ای بر ملت ایران تحمیل شده است.
وی بر ضایع نشدن حقوق ملت تاکید کرد و گفت: در سایه منویات مقام معظم رهبری، مذاکرات تا به حال خوب پیش رفته است و اگر طرف مقابل زیاده خواهی نکند خبرهای خوشی در راه است.
واعظی تصریح کرد: در سیاست خارجی، امنیت، منافع ملی و تمامیت نظام مطرح است نه بخشی از آن، بنابراین امیدواریم هدف گذاری ها در این زمینه به منصه ظهور برسد.
وی بر پاسخگویی به مطالبات مردم تاکید کرد و ادامه داد: روز 24 خرداد را گرامی می داریم و امیدواریم با تلاش و همت آنچه لایق همه مردم ایران است محقق شود.
وزیر ارتباطات در پایان به افزایش ظرفیت در کانال های بین المللی، بین استانی، پهنای باند زیرساخت و ... اشاره کرد و گفت: امیداواریم بتوانیم با بهره برداری از طرح های ارتباطی پاسخگوی نیاز مردم باشیم.

استاندار مرکزی :در دولت تدبیر و امید همه سلایق به رسمیت شناخته می شود
همچنین در این مراسم استاندار استان مرکزی بر پاکدستی دولت تدبیر و امید تاکید کرد و گفت: نفاق و تزویر با اسلام هماهنگی ندارد.
زمانی قمی با اشاره به اینکه نگاه به ایران در عرصه جهانی تغییر یافته است، افزود: در دولت تدبیر و امید همه سلایق به رسمیت شناخته می شود.
استاندار مرکزی بر توسعه استان با همت مسئولان تاکید کرد و گفت: افتتاح پروژه های استانی در استان نشان از توجه وزیر ارتباطات به این استان است.
وی بر تلاش استانداری در توجه به صنایع و در عین حال کاهش آلودگی های ناشی از آن تاکید کرد و افزود: با تمام توانم برای پاسخ دادن به مطالبات جدی مردم خدمت خواهم کرد.
زمانی بر گفتمان عدالت در جای جای کشور تاکید کرد و ادامه داد: منتقدان دولت را نیز در گفتمان دعوت می کنم.
استاندار مرکزی امید، آرامش و روی آوردن به تدبیر و عقلانیت را مهم برشمرد و ادامه داد: این استان نیازمند ساماندهی در مسائل زیست محیطی و توجه به مهاجرت روستاییان به شهرها است.
وی سربلندی استان مرکزی را خواستار شد و ادامه داد: طی فرامین رهبر معظم انقلاب امیدواریم شاهد شکوفایی و رونق اقتصادی در استان مرکزی باشیم.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

77999