۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان سیستان وبلوچستان سفرکرد

 به گزارش ICTPRESS ،  دکتر واعظی با استقبال رسمی استاندارو مدیران استانی  وارد استان سیستان و بلوچستان شدو با حضوردر گلزار شهدای زاهدان به مقام شامخ شهیدان این استان ادای احترام کرد.
سپس بر سر مزار شهدای حوادث تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه بر پایداری و الگو سازی از این شهدا تاکید کرد.
وزیر ارتباطات در حاشیه این بازدید اظهار داشت: عزت ایران و انقلاب اسلامی با از جان گذشتگی های شهدا و ایثارگران حفظ شد و باید این الگوی ماندگار را به تمام لایه های جامعه تبیین کرد.
واعظی اظهارکرد: افرادی که در مقطعی از زندگی انتخاب شدند و به جبهه های حق علیه باطل رفتند، باید در همه دوران زندگی خود از این سرمایه استفاده کنند و برای جامعه امروز، الگو باشند.
 افتتاح پروژه بین المللی فیبرنوری ایران وپاکستان ،توسعه پهنای باند دسترسی دیتای اپراتورها دراستان، به ظرفیت 2140​Mbps ،ایجاد مسیر پشتیبان ارتباطات ملی استان ، توسعه شبکه فیبر نوری دراستان به ظرفیت 648 کیلومتر، مسیرهای درحال بهره برداری به ظرفیت 242 کیلومتر و توسعه واحداث ایستگاه ارتباطات زیرساختی  ازجمله پروژه های زیرساختی  است که امروز افتتاح خواهد شد.
 همچنین شرکت در نشست  خبری، حضور درهمایش فعالان کارآفرینان حوزه ict  ،حضور در جلسه شورای اداری سیستان و بلوچستان و امضای تفاهم نامه‌ای با عنوان طرح نشانی استاندارد ملی مکانی (بین اداره‌کل پست استان و استانداری)، از دیگر برنامه‌های دکتر واعظی در سیستان و بلوچستان است.

نظرات : 0

ثبت نظر

40569