۱۴۰۳ جمعه ۲۸ اردیبهشت

بهره مندی از تجربیات موفق بانک های اروپایی پس از توافق هسته ای و برداشتن تحریم ها

به گزارش ICTPRESS، اين كار در زمان محدود پيش رو با سعي و خطا، كسب تجربه و بهبود مستمر امكان  پذير نیست و سازمان هايي كه مسير خود را براي مقابله با خطر حذف شدن از اين كارزار پيشرو، استفاده از ابزار بهبود مستمر قرار دادند محكوم به شكست هستند.
بنچ ماركينگ ( بهينه كاوي)، يكي از ابزارهايي است كه سازمان ها مي توانند با استفاده از آن در كوتاه ترين زمان و با كمترين هزينه بهترين خروجي را براي سازمان خود كسب کنند.
در اين راستا شبكه بهينه كاوي ايران عضو رسمي شبكه جهاني بهينه كاوي (Global Benchmarking Network) ، با توجه به انجام نظرسنجي از متخصصين صنعت بانكداري در داخل و مشخص شدن حوزه هاي مورد مطالعه و منطقه جغرافيايي مناسب، نخستين تور بنچ ماركينگ ( بهينه كاوي) صنعت بانكداري  كشور ايرلند در حوزه هاي بانكداري الكترونيك، ارزيابي اعتباري، مديريت ريسك، كاركرد استرات‍ژيك شاخص هاي كليدي عملكرد و بهبود كسب و كار بازديدي از بانك هاي برتر كشور ايرلند با حضور بزرگان بانكداري اين كشور در نيمه دوم سال جاري با همكاري شركت ايرلندي BEX  انجام می پذيرد.
اين تور نخستين تور يادگيري و عملياتي پس از توافق هسته اي است كه مي تواند شروعي براي بهره مندي بيشتر از اين ابزار در زمان پساتحريم براي جلوگيري از عدم آسيب سازمان هاي داخلي در مقابل هجمه برندهاي مشابه  خارجي شود.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

35354