۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

معاون دولت الکترونیک سازمان IT: ارتقاء شاخص سرمایه انسانی در دولت الکترونیک ضروری است

به گزارش ICTPRESS، رضا باقری اصل معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات ایران در افتتاحیه کارگاه آموزشی حاکمیت اینترنت اظهار داشت:‌ تفاوت ایران با کشورهایی که از فروش نفت واردات فناوری انجام می‌دهند، باید در نیروی انسانی باشد.
معاون دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات توضیح داد:‌ تفاوت ایران با کشورهایی که واردات فناوری دارند، شاخص سرمایه انسانی است که فرصت برگزاری این کارگاه‌ها و تعاملات بین‌المللی آموزشی فرصت مغتنمی را برای توسعه و ارتقاء شاخص سرمایه انسانی فراهم می‌کند.
وی یادآور شد: همچنان که سرفصل‌هایی که در کارگاه حاکمیت اینترنت مطرح خواهد شد جزء سرفصل‌های آموزشی سازمان مدیریت برای مدیران ارشد است و پس از گذراندن این مباحث باید بومی ‌سازی و تاثیرگذاری در بهبود این دانش دنبال شود.
وی خاطر نشان کرد: ابزارهای توسعه دولت الکترونیک و مدیریت پروژه‌های دولت الکترونیک از سرفصل‌های دوره‌های بعدی خواهند بود.
کارگاه آموزشی حاکمیت اینترنت با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران و مرکز آموزش توسعه فاوا آسیا و اقیانوسیه سازمان ملل متحد (UN-APCICT) در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز به کار کرد از 5 تا 8 مرداد 94، در تهران برگزار می‌شود.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

27155