۱۴۰۳ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت

ایران تلکام 2015 : بازدید شخصیت های فرهنگی و هنری از غرفه فیلم نت

به گزارش ICTPRESS، اولین شبکه مجازی توزیع اینترنتی فیلم و سریال های شبکه خانگی از 4 مهر ماه در نمایشگاه تلکام 2015 حضور دارد و شخصیت های مهم فرهنگی و سیاسی از این غرفه بازدید کردند و در جریان کارکرد های این ایپلیکیشن و سایت قرار گرفتند.
ابولحسن فیروز آبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، حجت الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدفواد رحمان سرشت مدیر مسئول شبکه خبری ICTPRESS، علی عسگری مدیر عامل خبرگزاری مهر، امیر حسین رستمی بازیگر سینما و تلویزیون، میلاد کی مرام بازیگر سینما، مسعود فراستی نویسنده و منتقد سینما سلیمانی وزیر اسبق فناوری ازتباطات و اطلاعات، فولادگر نماینده مجلس شورای اسلامی، غرضی وزیر اسبق ارتباطلات از غرفه فیلم نت به عنوان اولین شبکه مجازی توزیع و فروس فیلم های نمایش خانگی بازدید کردند.
همچنین با حضور شقایق دهقان بازیگر تلویزیون و سینما، مهراب قاسم خوانی نویسنده و محمد بحرانی صدا پیشه عروسک های تلویزیون فیلم نت رسما رونمایی شد.
هنرمندان در بازدید از فیلم نت وجود چنین شبکه مجازی برای فروش و عرضه فیلم را یکی از نیازهای امروز سینما و مخاطب های آن دانستند که با توجه به دسترسی آسان قیمت پایین و تنوع در فیلم های ارائه شده استفاده از ان برای مخاطب بسیار راحت است.
مسعود فراستی نیز در بازدید از فیلم نت جای نت و فرهنگ سازی نقد را از این شبکه مجازی خالی دانست.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

70239