۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

اولین نتایج تستهای باطری گوگل نکسوس 5X منتشر شد

به گزارش ICTPRESS، گوشی نکسوس 5 که در سال 2013 توسط ال جی ساخته شد صفحه نمایش 5 اینچی داشت ولی مدل جدیدتر با اندازه 5،2 اینچ کمی بزرگتر از خلف خود است.
از دیگر مشخصات قابل ذکر این گوشی پورت USB Type-C برای شارژ و سینک کردن و همچنین اسکنر اثر انگشت در پشت گوشی است.
مانند همیشه برای اینکه بتوانیم گوشی را بطور کامل مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم کمی زمان لازم داریم ولی چیزی که در همان اول کار جلب توجه میکرد و تصمیم گرفتم که از همین ابتدا با شما در میان بگذرام تستهای مربوط به باطری نکسوس 5X است.
نکسوس 5X از باطری غیر قابل تعویض 2700mAh استفاده میکند.
تمام گوشیها تحت شرایط یکسان تست میشوند، نور صفحه روی 200 نیت تنظیم می شود که برای استفاده در محیط داخل خانه یا اداره کافی است. بعد آن اسکریپتی روی گوشی اجرا میکنیم که تمام شرایط مختلف استفاده از گوشی را روی آن تست میکند.
البته یک نکته در تستهای ما خیلی مهم است اینکه در تمام طول زمان تست، نور صفحه روشن است. با در نظر گرفتن این نکات نکسوس 5X توانست 6 ساعت و 25 دقیقه تستهای ما را انجام دهد قبل از آنکه شارژ آن تمام شود. این مدت زمان تقریبا متوسط است، کمی پایینتر از امتیازی که سامسونگ گلکسی S6 به دست آورد و خیلی پاینتر از امتیاز گوشی اپل آیفون 6S.
البته این را هم مدنظر داشته باشید که نسخه جدید سیستم عامل اندروید یعنی مارشمالو 6 (Marshmallow 6.0) دارای قابلیت جدیدی بنام Doze است که گوشی را تقربیا در حالت Sleep نگه میدارد تا مدت زمان شارژ بیشتری بدهد.
در نهایت باید اینطور گفت که گوشی گوگل نکسوس 5X انقلابی در طول عمر باطری ایجاد نمیکند و حتی باید گفت که از پرچمداران برندهای دیگر هم ضعیفتر عمل میکند. برای اینکه از اطلاعات تکمیلی تر در مورد باطری و دیگر خصوصیات این گوشی مطلع باشید با ما در www.ictpress.ir همراه باشید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

31749