۱۴۰۳ شنبه ۲۹ اردیبهشت

هفته پدافند غیرعامل / مصون سازی کشور با همدلی و همزبانی ملت و دولت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، مراسم هفته پدافند غیرعامل از امروز دوشنبه 4 آبان تا 10 آبان ماه سال جاری با شعار "پدافند غیرعامل، مصون سازی کشور با همدلی و همزبانی ملت و دولت" برگزارمی شود.
محسن محبی ، سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب و به مناسبت تشریح برنامه های هفته پدافند غیرعامل و با اشاره به اینکه هدفی که برای این سازمان اهمیت بیشتری دارد گفتمان سازی و فرهنگ سازی مفاهیم سازمان پدافند غیرعامل است گفت: در هفته پدافند غیرعامل تمرکزمان بر فرهنگ سازی است مفاهیم پدافند در جامعه به خوبی مشخص شود برهمین اساس امسال یک ورود جدی به حوزه تولیدات رسانه ای داریم.
وی افزود : سازمان پدافند غیرعامل از سال 1382 به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل شد و سیر تکوینی و تحولی خود را طی کرد، به صورتی که امروز شاهد بالندگی سازمان پدافند غیرعامل در حوزه های مختلف هستیم.
سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل اظهار داشت: در سال 90 پیشنهادی از سوی ستاد کل به محضرمقام معظم رهبری تقدیم شد، مبنی بر اینکه روز هشتم آبان به نام روز پدافند غیرعامل نامگذاری شود که ایشان موافقت کردند و از آن روز به بعد هشتم آبان به نام "روز ملی پدافند غیرعامل" در تقویم تعیین شد.
وی با تاکید براینکه امسال چهارمین سال گرامی داشت پدافند غیرعامل است افزود: بنا داریم تا با طرح های جدیدی این هفته را پیش ببریم طرح هایی که براساس مفاد اساسنامه ما را یک سازمان لشکری و کشوری تعریف می کند.
سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل ادامه داد: در هفته پدافند غیرعامل که آغازش از 4 آبان است و تا 10 آبان ادامه خواهد یافت به خوبی به حوزه های ماموریتی سازمان پدافند غیرعامل خواهیم پرداخت.
محبی یادآور شد: علاوه بر شعار هفته پدافند غیرعامل ، برای هر روز هفته شعارهایی را نیز پیشنهاد و مصوب کردیم که از روز دوشنبه این هفته تا یکشنبه هفته بعد به ترتیب شعارهای: اقتدار ملی در سایه پیشرفت علم و دانش بومی پدافند غیرعامل، جامعه سالم محور پایداری ملی، ارتقاء آمادگی، اقتدار درونزا و امنیت پایدار، اقتصاد مقاومتی با همدلی و همزبانی دولت و ملت، مدیریت جهادی و بسیج و مصون‌سازی جامعه، استانداردسازی، مقاوم‌سازی و زیرساخت‌ها و سرمایه‌های ملی و مصون‌سازی سرمایه‌های ملی در فضای سایبری تعیین شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

63653