۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

آخرین مهلت ارسال راهکار به رویداد اینوتکنیک، 15 دی ماه

ICTPRESS - آخرین مهلت ارسال طرح ها و ایده ­ها به رویداد نوآورانه اینوتکنیک 15 دی ماه، و اعلام نتایج و اختتامیه آن در بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، مرحله نخست اولین رویداد اینوتکنیک با موضوع کاربرد هوش مصنوعی در رفع چالش ­های مرتبط با حوزه ­های اقتصادی و نظام ­های پرداخت، با شعار “رگولاتوری هوشمندانه” توسط بانک مرکزی و شرکت ملی انفورماتیک در ششم شهریورماه برگزار شد.

 در این رویداد، 10 چالش مهم در حوزه­ های مذکور توسط مدیران و کارشناسان بانک مرکزی برای مخاطبین آن شامل متخصصان، صاحب­ نظران، پژوهشگران و ایده ­پردازان حوزه ­های هوش مصنوعی و صنعت بانکی ارائه شد.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی راه ­حل­ های نوآورانه مبتنی بر فناوری­ های هوش مصنوعی برای رفع چالش­ های طرح شده و در ادامه آن حمایت و تسهیل تبدیل ایده ­ها و طرح­ های منتخب به محصولات و خدمات قابل مصرف در بانک مرکزی، با استفاده از ظرفیت­ های حوزه نوآوری باز کشور است.

در فرصت باقیمانده، همه ایده ‏پردازان، متخصصان، پژوهشگران و فناوران‏ مراکز دانشگاهی، شبکه بانکی، شرکت‏ های دانش ‏بنیان، استارتاپ‏ ها و سایر مراکز تحقیقاتی، علمی و پژوهشی کشور برای رفع چالش ­های ارائه شده در این رویداد، می‌توانند با مراجعه به وب‎سایت رویداد به آدرس www.innotechnic.ir ضمن دریافت اطلاعات لازم پیرامون چالش­ های طرح ­شده و همچنین داده های مرتبط با آن­ ها، با ارائه راهکار‏های خلاقانه در قالب ایده، طرح و محصول و ارسال به دبیرخانه، در این رویداد شرکت کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

29961