۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

آیفون ۱۶ با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی در راه است

ICTPRESS - آیفون ۱۶ پرومکس اپل با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی مجهز به فناوری ترانزیستور ۲ لایه عرضه می شود.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، به نظر می رسد اپل بلندپروازی هایش برای تولید خودرو را به تعویق انداخته است. مارک گرومن تحلیلگر بلومبرگ در گزارشی نوشته پروژه ۱۰ ساله خودرو این شرکت از یک وسیله نقلیه خودران به یک خودروی برقی مشابه تسلا تغیر کرده اند. اکنون پیش‌بینی می شود «اپل کار» ۲۰۲۸ میلادی عرضه شود؛ این تاریخ ۲ سال بیشتر از زمانی است که شرکت قبلا هدف گذاری کرده بود.

طبق گزارش ها ویژگی های خودران وسیله نقلیه از سطح ۵ ( کاملا خودران) به سطح ۴ (کاملا خودران در برخی شرایط) و اکنون به سطح ۱+۲ (نیمه خودران) تبدیل شده است. این بدان معنا است که خودروی اپل ویژگی های خودران محدود مانند تمرکز رانندگی در یک لاین و پشتیبانی از ترمز و افزایش سرعت را در کنار توجه کامل راننده به جاده ارائه می دهد.

از سوی دیگر نشریه گیزموچاینا در گزارشی به نقل از یک کاربر شبکه اجتماعی چینی ویبو فاش کرده آیفون ۱۶ پرومکس با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی مجهز به فناوری ترانزیستور ۲ لایه عرضه می شود. این دوربین کیفیت تصویری بالاتر از آیفون ۱۵ پرومکس ارائه می کند.

همچنین این دستگاه یک لنز تله فتو پریسکوپ خواهد داشت. نوآوری یادشده همراه تغییر در طراحی موبایل ارائه می شود و خمیدگی لبه های نمایشگر افزایش می یابند.

از سوی دیگر مینگ چی کو تحلیلگر محصولات اپل معتقد است سری آیفون ۱۶ پرو احتمالا ماژول های لنز هیبریدی شیشه -پلاستیک۱MG+۷P داشته باشند. پیش بینی می شود آیفون ۱۶ پرو با نمایشگر ۶.۳ اینچی و نسخه پرومکس این موبایل با صفحه نمایش ۶.۹ اینچی عرضه شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

18715