۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

ارائه راه‌‌کار‌های «رانندگی خودکار» و «سرگرمی نسل بعدی» توسط ال‌جی

ICTPRESS - فناوری‌های نوآورانه سرگرمی خودرویی ال‌جی با فناوری‌های پیشرفته ADAS و AD Magna در جدیدترین همکاری ال‌جی و Magna ادغام می‌شوند.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ال‌جی در ایران، در گامی مهم به سوی انقلابی در زمینه خودروسازی، ال‌جی و Magna International، رهبر جهانی فناوری حمل‌و‌نقل، همکاری خود را برای توسعه پلتفرم Cross-domain اعلام کرده‌اند که به طور seamless سیستم‌های کمک راننده پیشرفته (ADAS)، رانندگی خودکار (AD) و سرگرمی داخل خودرو (IVI) را یکپارچه می‌کند. این نوآوری مهم، که در نمایشگاه 2024 CES عرضه شد، نقطه عطفی در تکامل رانندگی خودکار و تجربه کاربری است.

این همکاری مشترک که در سال 2023 آغاز شد، از قدرت فناوری مشترک ال‌جی و Magna استفاده می‌کند تا تجربه کاربری واقعاً متفاوتی را در کابین خودرو ارائه دهد. پلتفرم یکپارچه شامل یک تراشه سیستم واحد (SoC) است که اجزای آن را به حداقل می‌رساند و بهره‌وری فضا را افزایش می‌دهد، در حالیکه امکان اشتراک داده‌های سریع در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند. این یکپارچه‌سازی عالی، راه را برای قابلیت‌های ADAS بهبود یافته مانند هشدار برخورد و هشدار خروج از خط را هموار می‌کند، در حالیکه در آینده، امکان دستیابی به قابلیت‌های رانندگی کاملاً خودکار را فراهم می‌کند.

علاوه بر پیشرفت‌های فناوری فوق العاده، پلتفرم Cross-domain ال‌جی و Magna به دلیل دارا بودن رابط کاربری بصری (HMI) برجسته است. از طریق نمایشگرهای پیشرفته خودرو، خوشه‌های دیجیتال، نمایشگرهای واقعیت افزوده بالای سر (AR- HUD) و نرم‌افزار تجسم، این پلتفرم برای رانندگان و مسافران تعاملات جامع و جذابی را ارائه می‌دهد. این HMI بهبودیافته، به طور یکپارچه اطلاعات را از سیستم‌های ADAS وAD با ویژگی‌های سرگرمی ادغام کرده و تجربه کاربری کاملاً یکپارچه و همه‌جانبه‌ای را ایجاد می‌کند.

همکاری میان ال‌جی و Magna نه صرفاً یک پیشرفت تکنولوژیکی است؛ بلکه نشان‌دهنده تعهد این شرکت‌ها به شکل‌دهی آینده حمل‌و‌نقل است. پلتفرم Cross-domain به گونه‌ای طراحی شده است که قابل سفارشی‌سازی باشد تا نیازهای خاص خودروسازان را برآورده کند و اطمینان حاصل کند که با طیف گسترده‌ای از خودروها سازگاری دارد و به خودروسازان این امکان را می‌دهد تا محصولات خود را متمایز کنند. این انعطاف‌پذیری، پلتفرم را به استاندارد صنعت برای خودروهای نسل بعدی تبدیل می‌کند.

اولین نمایش پلتفرم Cross-domain ال‌جی و Magna در2024 CES ، یک نقطه عطف مهم در مسیر صنعت خودرو به سمت رانندگی خودکار و تجربه مسافران بهبود بوده است. این نوآوری خارق‌العاده آماده است تا چشم‌انداز خودروسازی را تغییر دهد، روش تعامل ما با وسایل نقلیه را باز تعریف کند و راه را برای آینده ای امن‌تر و متصل‌تر در جاده‌ها هموار کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

39433