۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

راهنمای خرید مانیتورهای سری Smart سامسونگ

 ICTPRESS - مانیتورهای همه‌کاره Smart سامسونگ در سه سری و با نام‌های M8، M7 و M5 و در ابعاد 27 و 32 اینچ طراحی و عرضه شده‌اند؛ هر سری از این مانیتورها، دارای ویژگی‌ها و مشخصات فنی متنوعی هستند و طیف وسیعی از علایق و نیاز‌های مختلف کاربران را پوشش می‌دهند. 

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، دورانی که مانیتورها عضوی از مجموعه کامپیوتر یا PC ما بودند، گذشته است. مانیتورهای هوشمند امروزی مرز میان تلویزیون، نمایشگر و حتی کنسول‌ها را در هم می‌آمیزند و تطبیق‌پذیری بی‌نظیری برای یک زندگی مدرن ارائه می‌دهند. بنابراین تفاوتی نمی‌کند که علاقه‌مند به سینما باشید یا یک گیمر حرفه‌ای یا حتی از آن دست افراد پرمشغله؛ سامسونگ آماده است تا با مانیتورهای همه‌کاره سری Smart خود سبک زندگی شما را متحول کند.

مانیتورهای همه‌کاره Smart سامسونگ در سه سری و با نام‌های M8، M7 و M5 و در ابعاد 27 و 32 اینچ طراحی و عرضه شده‌اند، هر سری از این مانیتورها، دارای ویژگی‌ها و مشخصات فنی متنوعی هستند و طیف وسیعی از علایق و نیاز‌های مختلف کاربران را پوشش می‌دهند. 
    

مدل M8 ؛ بالاترین پله

اگر به دنبال تجربه یک مانیتور همه‌کاره عالی هستید، M8 گزینه مورد نظر شما است. این مدل خاص سامسونگ با صفحه‌نمایش خیره‌کننده 4K UHD، تصاویری با رنگ‌های زنده و واقعی به شما ارائه می‌دهد. همچنین تجربه فیلم و بازی در M8 به واسطه فناوری +HDR 10 و کنتراستی که این صفحه‌نمایش برای تصاویر ایجاد می‌کند، کاملا نزدیک به واقعیت است؛ اما کیفیت، تمام ماجرا نیست.

M8 Smart Monitor، مجهز به سیستم‌ عامل اختصاصی سامسونگ یعنی TizenOS است. این سیستم‌ عامل به شما امکان دسترسی به یک تلویزیون کامل و مجموعه‌ای از برنامه‌های تلویزیونی را می‌دهد و در عین حال ابزارهای کاربردی متنوعی برای تماس ویدئویی و بازی‌های ویدئویی در اختیار شما قرار می‌دهد. M8 همچنین دارای یک وب‌کم داخلی است که به قابلیت Auto-Framing هوشمند مجهز است؛ یعنی به صورت خودکار و هوشمند تصویر شما را در تماس‌های ویدیویی قاب‌بندی می‌کند.

از ویژگی‌های متمایز دیگر این محصول پرمیوم سامسونگ همچنین می‌توان به Gaming Hub اشاره کرد. با این قابلیت دیگر به هیچ کنسولی نیاز ندارید و تنها از طریق مانیتور خود می‌توانید به دنیایی از بازی‌های آنلاین و ‌به‌روز متصل باشید و با اتصال یک دسته‌بازی بی‌سیم، اوقات فراغت خود را به‌شکلی دلپذیر بگذرانید. همچنین این دستگاه کنترل اشیا هوشمند را نیز از طریق IoT Hub داخلی خود برای شما امکان‌پذیر می‌کند تا بدون هیچ دردسری و به راحتی، اشیا هوشمند خانه خود را تنظیم و کنترل کنید.

از همه این‌ها که بگذریم، M8 از یک طراحی فلزی براق و باریک در رنگ‌هایی متنوع برخوردار است که این مانیتور را فارغ از بهره‌وری و کیفیتی که ارائه می‌دهد، برای هر فضای کاری و خانگی به یک گزینه منحصربه‌فرد تبدیل می‌کند.

 

 

مدل M7؛ یک گزینه ایده‌آل

اگر از آن دست افرادی هستید که می‌خواهید با هزینه‌ای مقرون به صرفه از کیفیت و فناوری‌های برتر و سطح بالایی استفاده کنید، سری M7 همتای کامل شماست. این مانیتور با ارائه صفحه‌نمایش 4K UHD وضوح ایده‌آلی برای شما فراهم می‌کند. در کنار قابلیت پخش کامل شبکه‌های تلویزیونی، این مانیتور همچنین تجربه شنیدن موسیقی‌های روز دنیا از طریق برنامه‌های پخش محبوبی نظیر اسپاتیفای که بر روی سیستم‌ عامل TizenOS اجرا می‌شود را نیز به شما ارائه می‌دهد. این سیستم ‌عامل همچنین امکان استفاده از Smart things را همانند مانیتور M8 برای شما مهیا می‌کند و همانند آن از IoT Hub نیز بهره‌مند است.

افزون بر این‌ها، قابلیت Screen mirroring به شما امکان می‌دهد بدون دردسر محتوای مورد نظر خود را از گوشی هوشمند و یا تبلت خود بر روی مانیتور پخش کنید که این مسأله نیز می‌تواند M7 را برای تماشای فیلم یا تجربه بازی در ابعادی بزرگ ایده‌آل کند. مانیتور هوشمند M7 نیز همانند M8 از Samsung DeX پشتیبانی می‌کند؛ این بدان معنا است که شما از پخش ساده محتوا نیز می‌توانید پا را قدم بگذارید و با اتصال گلکسی‌‌های خود به مانیتور، تمام قابلیت‌های آن را در محیط دسکتاپ با بهره‌وری مضاعف تجربه کنید.

 

 

مدل M5 ؛ مجموعه‌ای بهینه

سادگی و کارایی از ویژگیهای بارز سری M5 است. این مانیتور هوشمند سامسونگ برای کارهای روزمره مانند مرور وب، چک کردن ایمیل‌ها و لذت بردن از سرگرمی‌های روزمره آن هم بدون نیاز به کامپیوتر و یا هیچ دستگاه جداگانه‌ای، یک گزینه ایده‌آل است. M5 با صفحه‌نمایش Full HD و دسترسی به شبکه‌های تلویزیونی و برنامه‌های ضروری از طریق سیستم ‌عامل تایزن و همچنین با اندازه جمع‌و‌جور و تناسبی که با فضای اتاق یا محیط کار شما ایجاد می‌کند، می‌تواند دقیقا همان چیزی باشد که نیاز دارید. این در حالی است که قیمت آن نیز در مقایسه با دو نمونه قبلی اقتصادی‌تر است.

 

 

انتخاب متناسب با نیاز

بهترین گزینه میان این سه سری مانیتور هوشمند سامسونگ در کنار در نظر گرفتن بودجه فردی، بستگی به نحوه استفاده و کاربری شما دارد؛ بنابراین:
•    برای یک دستگاه همه‌جانبه و تجربه ویژگی‌های برتر: سری M8  گزینه برتر است.
•    برای ترکیبی متعادل از هزینه مناسب و امکانات سطح بالا: سری M7 تجربه دلپذیری را ارائه می‌دهد.
•    برای بهره‌وری پایه و استفاده‌های روزمره: سری M5 انتخابی ایده‌آل است.

مانیتورهای سری Smart سامسونگ با طراحی زیبا و ویژگی‌های بصری خود می‌توانند مجموعه‌ای کامل از فناوری‌های جدید و آینده دنیای سرگرمی را به فضای کار یا خانه شما بیاورند. 

 


 

نظرات : 0

ثبت نظر

31922