۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت

سوال رییس کانون دفاتر پيشخوان دولت از نامزدهاي رياست جمهوري

به گزارش ICTPRESS ، علي فلاح حقيقي گفت: از سال 1382 شبکه ارائه خدمات الکترونیکی توسط بخش غیردولتی فعال شد و امروز پس از یک دهه فعالیت وایجاد 16 هزار دفتر شهری و روستایی پیشخوان خدمات دولت موضوع اصل 44 را كاملا اجرايي كرده است.
وي با اشاره به فعاليت 72 هزار نيرو در دفاتر پيشخوان دولت گفت: اين افراد با سرمايه گذاري حدود 12 هزار میلیارد تومان از محل سرمایه های ملی و مردمی در شهر و روستا فعاليت خود را آغاز كرده اند و حالا دولت در حال جابجايي است و در اين خصوص چند سوال از كانديداهاي رياست جمهوري مطرح است.
سوال نخست اين است كه آیا در برنامه های شما به مسأله شبکه دفاتر پیشخوان خدمات دولت و تحقق دولت الکترونیک توجهی شده و اين برنامه ها چيست؟
دوم اينكه صیانت از سرمایه گذاری ملی صورت گرفته و اشتغال ایجاد شده در این خصوص تا چه اندازه ای برای شما مهم و قابل حمایت است؟
سوم اينكه در اجرای قانون مصوب مجلس شورای اسلامی برخوردتان با دستگاه هایی که در حال حاضر به جای خصوصی سازی به امر اختصاصی سازی مشغولند وتاکنون از مفاد قانون تبعیت نکرده اند چه خواهند بود؟
و سوال آخر اين است كه نظر شما در مورد ایجاد سازمان نظام پیشخوان خدمات الکترونیک دولت به عنوان یک NGO  چیست و چه تلاشی را در این جهت مي كنيد؟

نظرات : 0

ثبت نظر

42425