۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت

فن بازار رباتیک در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

به گزارش ICTPRESS، ثبت نام در دومین جشنواره بین المللی رباتیک و هوش مصنوعی از اواخر خردادماه آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند در بخش مسابقات رباتیک، مسابقات هوش مصنوعی، کنفرانس رباتیک و هوش مصنوعی و فن بازار روباتیک و هوش مصنوعی شرکت کنند.
در حاشیه این جشنواره چهارمین دوره مسابقات بین المللی رباتیک جام دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بخش‌های ربات‌های امدادی، ربات‌های صنعتی، ربات‌های شهری و خدمات اداری، ربات‌های @works، ربات‌های پزشکی، ربات‌های مین یاب، ربات‌های انباردار، روبات‌های سرویس رسان و ربات‌های انسان نما برگزار خواهد ‌شد.
در بخش مسابقات هوش مصنوعی نیز موضوعات تشخیص رفتار غیرعادی در محیط‌های بسته، تشخیص نفوذ در شبکه‌های کامپیوتری، تشخیص تقلب در تراکنش‌های بانکی، تشخیص و تعیین نوع خودرو، حذف علائم اضافی از ویدئو، شناسایی متون تایپی فارسی، تصحیح هوشمند قرائت نماز، شناسایی فایل‌های ویروسی، سخت افزار هوشمند و شناسایی چهره انسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.
علاوه بر این کنفرانس هوش مصنوعی و رباتیک از 20 تا 21 آذرماه برگزار می‌شود و در خصوص علوم شناختی، هوش محاسباتی، یادگیری، پردازش زبان طبیعی، الگوریتم‌های الهام گرفته شده از زیست، داده کاوی، سیستم‌های خبره، سیستم‌های چند عاملی، ارزش تصویر و بینایی ماشین، پردازش صدا و سیگنال و بازی بحث و بررسی بررسی می‌شود.
کنفرانس هوش مصنوعی و رباتیک به زبان انگلیسی برگزار می‌شود و مقالات برگزیده شده در این کنفرانس در پایگاه اطلاعاتی ieee xplore نمایه خواهد شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

24140