۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

حقوق کارمندان وزارت ارتباطات 35 درصد افزایش می‌یابد

 ان‌شاء‌الله پس از تاییدیه مشاغل تخصصی و مشمول توسط معاونت توسعه مدیریت ریاست جمهوی و صدور احکام، به حقوق پرسنل رسمی و پیمانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ابتدای تیر ماه امسال حقوق ثابت و فوق‌العاده‌های مستمر تا 35 درصد افزایش خواهد یافت.
به گزارش ICTPRESS ، مهندس شریف‌زاده معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی با بیان این مطلب گفت: این افزایش حقوق شامل نیروهایی می‌شود که در رشته‌های تخصصی فعالیت دارند.
وی در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان افزود: تبدیل وضعیت کارکنان پیمانی به رسمی انجام پذیرفته و در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی در صدد اخذ مجوز برگزاری آزمون و تبدیل وضعیت از محل 10 درصد سهمیه استخدامی برای پرسنل قراردادی دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی هستیم.
شریف‌زاده گفت: طی چند سال گذشته نگاه‌مان نگاهی کارمند محور بوده و این نگاه در تمام لایه‌های پرسنلی دیده شده است.
وی در خصوص افزایش حقوق کارمندان به بند 10 ماده و 68 قانون خدمات کشور اشاره کرد و گفت: بر همین اساس ما به‌التفاوت حقوق کارمندان از زمان اجرایی شدن مصوبه اعمال خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت افزود: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال گذشته توانسته حداکثر بودجه جاری و طرح‌ها را دریافت کند.
وی با اشاره به برقراری اماکن رفاهی برای کارکنان ستاد وزارتخانه گفت: طی هماهنگی صورت گرفته کارکنان می توانند از امکانات دو هتلی که در مشهد و شمال قرارداد منعقد شده بهره‌مند شوند.

نظرات : 0

ثبت نظر

31254