۱۴۰۳ یکشنبه ۰۹ اردیبهشت

بدافزارها را در مسابقه پانداسکیوریتی بکُشید و مینی آی پد برنده شوید

این بازی آنلاین هم اکنون روی صفحه رسمی این شرکت در فیس بوک به دو زبان اسپانیایی و انگلیسی در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی شرکت ایمن رایانه پندار، نماینده رسمی و انحصاری شرکت پاندا سکیوریتی در ایران، علاقه مندان به شرکت در این مسابقه باید بتوانند ظرف مدت زمان یک دقیقه بیشترین تعداد ویروس و بدافزار را بدون اینکه به راه حل های امنیتی شرکت پاندا سکیوریتی خللی وارد شود، کشته و از بین ببرند.
این مسابقه در پایان هر هفته به شرکت کننده ای که تواسته باشد بیشترین رکورد را در کشتن ویروس ها به ثبت رسانده باشد یک عدد آی پد مینی هدیه می دهد.
کاربران به دو روش متفاوت می توانند در این مسابقه شرکت کنند. روش اول که سرگرم کننده تر هم است با استفاده از وب کم است. کاربران در این روش با کمک سر، دست و بدن خود باید بدافزارها را از بین ببرند. اما روش دوم که سنتی تر از روش اول است با کمک موس کامپیوتر است. این مسابقه از هفته پیش آغاز شده و تا نیمه مرداد ماه هم ادامه خواهد داشت.
اگر فکر می کنید شما می توانید جز آن دسته از کاربرانی باشید که بیشترین برنامه مخرب و ویروس را از بین برده و نابود کنید، بهتر است وقت را برای دریافت یک مینی آی پد از دست نداده و همین حالا در این مسابقه بین المللی شرکت کنید. 

نظرات : 0

ثبت نظر

70246