۱۴۰۳ سه شنبه ۱۸ اردیبهشت

مهندس پور رنجبر: درآمد عملیاتی 2 ماهه سال جاری مخابرات ، 17 درصد رشد داشته است

به گزارش ICTPRESS، مهندس پور رنجبر، مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، ضمن اعلام این خبر گفت : از ابتدای سال جاری تاکنون ، توانسته ایم در کل کشور به همه اهداف تعیین شده کمی و کیفی در بخش های تلفن ثابت ، تلفن همراه و اینترنت دست یابیم، به نحوی که در بیشتر استانها از برنامه جلو باشیم.
وی افزود: علاوه بر واگذاری خدمات مخابراتی به مردم و ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده، برنامه هم کدی تلفن ثابت در برخی استان ها نظیر استان قم و استان مرکزی به طور کامل اجرا شده و در برخی استان ها هم در حال اجراست.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در خصوص افزایش تعرفه های مخابراتی گفت: تغییر و تعدیل تعرفه های مخابراتی قطعی است. براساس مصوبات شورای محترم رقابت و دستورالعمل تعرفه گذاری ابلاغی به این شرکت با هماهنگی سایر دستگاههای ذیربط اقدام لازم به عمل خواهد آمد و تعرفه ها در بعضی از فواصل بین استانی کمتر از وضع موجود و در بعضی فواصل دیگر تغییر خواهد یافت. بنابراین تعدیل تعرفه خواهیم داشت تا تغییر تعرفه .
مهندس پور رنجبر، توسعه خدمات ارزش افزوده در تلفن ثابت و همراه، واگذاری به روز خدمات مخابراتی، مشتری مداری، اجرای پروژه تغییر و تحول و تشکیل شرکت ارتباطات ثابت را از دیگر برنامه های اجرایی و عملیاتی در سال جاری ذکر کرد و افزود: شرکت مخابرات ایران همراه با توسعه جهانی ارتباطات و فناوری اطلاعات به تجهیز شبکه مخابراتی کشور با فناوری های نو اقدام کرده و در حال حاضر تجهیزات خریداری شده در اکثر استان ها در حال نصب و راه اندازی است.
وی اظهار امیدواری کرد، همزمان با برگزاری نمایشگاه ایران تلکام در مهر ماه سال جاری از دهها طرح جدید مخابراتی بهره برداری شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

75828