۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

مسئولیت جدید دکتر نامی، وزیرسابق ارتباطات

به گزارش ICTPRESS به نقل از ايسنا، در طی حکمی از سوی سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ دکتر محمد حسن نامی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب شد.
در این حکم انتصاب آمده است: با استعانت از خداوند سبحان و به استناد اختیارات تفویضی مقام معظم فرماندهی کل قوا، شما را که از تجربه و دانش در نیروهای مسلح برخوردارید به عنوان جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منصوب می‌کنم.
امید است با توجه خاص که شایسته پیروان امامت و ولایت و دلسوختگان انقلاب اسلامی و سربازان فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) است وظایف محوله را انجام دهید و در همه امور رعایت امانت و تقوای الهی را بنمایید.
امیر سرتیپ محمد حسن نامی، معاون ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران، عضو هیأت مدیره انجمن ژئوپلیتیک ایران، رئیس سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح و معاون وزیر دفاع بوده و در آخرین سمت خود به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دهم در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام وظیفه کرده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

31745