۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

اپراتورها بايد وارد خدمات نسل 3 شوند

به گزارش ICTPRESS ، در مراسم معارفه چهارمين مديرعامل رايتل، نصرالله جهانگرد به عنوان مشاور وزير ارتباطات، خسروي مديرعامل شركت ارتباطات زيرساخت، پوررنجبر مدير عامل مخابرات ايران و مهديون عضو هيات رئيسه زيرساخت حضور داشتند.
*اميدواريم ساير اپراتورها وارد ارائه خدمات نسل3 شوند
جهانگرد در ابتداي مراسم با اشاره به اينكه رايتل نماد پيش‌قراولي تكنولوژي در چرخه ارتباطات كشور است، اظهار كرد: در سال‌هاي اخير در تحقق اهداف آن تا حدي تاخير وجود داشته است كه بايد جبران شود و در حال حاضر هم اگر چه در بخش مكالمات تصويري مباحثي وجود دارد اما در كل رايتل به عنوان نماد نسل سوم، سرفصل مهمي در عصر ارتباطات ايران است.
وي اشاره‌اي به صدري مدير عامل جديد رايتل داشت و گفت: مدير عامل جديد اين شركت با شناختي كه از صنعت ICT دارد، مي‌تواند به شكوفايي خدمات اين حوزه در كشور كمك كند.
وي افزود: اميدواريم ساير اپراتورها وارد ارائه خدمات اين نسل شوند و البته ما هم در وزارت ارتباطات پيگير اين موضوع هستيم.
*اهل سخنراني نيستم
در ادامه اين نشست مجيد صدري نيز پاي تريبون حاضر شد و به عنوان مدير عامل جديد اين شركت با اشاره به اينكه خيلي اهل سخنراني نيستم، عنوان كرد: اميدوارم در عمل و با تعاملي كه با دستگاه‌هايي نظير سازمان تنظيم مقررات، شركت زيرساخت، مخابرات، ايرانسل و وزارت ارتباطات خواهم داشت، بتوانم برنامه‌هايم را پيش برم.
وي با بيان اينكه با تعاملي كه با سازمان‌هايي نظير مخابرات داشتم، از اين پس رقابت جاي خود را به تعامل مي‌دهد، اذعان كرد: اميدوارم خدمات نسل سوم در كشور توسعه يابد و مردم از خدمات اين نسل استفاده كنند.
*تحريم‌ها مشكلات متعددي براي رايتل ايجاد كرد
قائم مقام وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي هم كه در اين مراسم حضور داشت و از سبقه ارتباطاتي برخوردار است، با اشاره به اينكه رايتل در مدت زماني طولاني با مشكلات متعددي روبرو بود، اظهار كرد: از همين حيث كمي زمان صرف شد تا بتواند موجوديت فني و تجاري خود را پيدا كند و البته رايتل در حال حاضر آن چيزي كه در برنامه اشاره شده بود، نيست.
فيروزآبادي گفت: قطعا تحريم‌ها در اين زمينه بي‌تأثير نبوده است و اميدواريم كه رايتل بتواند در 5 سال آينده به پوشش 99 درصدي شهرها برسد.
او همچنين با اشاره به اينكه رايتل پروژه‌اي ملي است، يادآور شد: نمي‌توانيم نگاه سودآورانه را از ديدگاه خود حذف كنيم زيرا اين سرمايه امانتي از سوي سازمان تأمين اجتماعي است.
قاسمي مدير عامل سابق اين شركت هم در پايان گفت: در مدت زمان مديريت بنده، حدود 250 درصد رشد تجاري و 100 درصد رشد فني داشتيم و در كل آينده درخشاني را براي رايتل متصور مي‌شوم.
 

نظرات : 0

ثبت نظر

60194