۱۴۰۳ یکشنبه ۰۹ اردیبهشت

حضور جدیدترین محصولات مادیران در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ تهران

به گزارش ICTPRESS ، در این میان گروه ماشینهای اداری ایران (مادیران) نیز به عنوان مجموعه‌ای پیش‌رو و حرفه‌ای در زمینه‌ی تکنولوژی و برخوردار از خدمات پس از فروش گسترده در سراسر کشور٬ با هدف عرضه٬ معرفی و نمایش تازه‌ترین فناوری‌های روز در این نمایشگاه شرکت کرده است.
مادیران با برخورداری از سال‌ها تجربه‌ در تولید و فروش تولیدات آی‌تی تلاش دارد تا محصولات نوین خود را همچون تبلت‌٬ نوت‌بوک٬ تلویزیون٬ ویدئووال٬ گیرنده ‌‌‌دیجیتال و سایر محصولات صوتی-تصویری از برندهای بین‌المللی چون LG , AOC , Acer ، HP ، Lenovo، Dell، Asus ، Epson ، Sharp و  Optoma و همچنین برندهای اختصاصی چون X.Vision و Meva به نمایش بگذارد و از فرصت نمایشگاهی ایجاد شده٬ براي برخورداری از نظرات مخاطبان و بازخورد ارتباطی آن‌ها بهره ببرد.
مادیران در این دوره از نمایشگاه الکامپ٬ جدیدترین محصول خود یعنی تبلت‌ ایکس‌ویژن که اخیرا وارد بازار شده و مورد استقبال قرار گرفته را نیز به علاقه‌مندان عرضه خواهد کرد.
این گروه صنعتی درنظر دارد تا راه‌كارهاي نوین براي هوشمندسازي مدارس، امضاي ديجيتال٬ تله‌كنفرانس و ... را در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ تهران که تفاوت چشمگیری با دوره‌های پیشین دارد و بسیار بیشتر از قبل مورد استقبال فعالان و علاقه‌مندان حوزه تکنولوژی قرار گرفته٬ در سالن 38 و در محل غرفه این شرکت در معرض دید متخصصان و بازدیدکنندگان قرار دهد.

نظرات : 0

ثبت نظر

11576