۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت

ايران الكامپ 2013: ارائه محصول امنیتی و آنتی ویروس موبایل

به گزارش ICTPRESS، سینا بقایی در نوزدهمین نمایشگاه الکامپ با اشاره به راهکارهای مبتنی بر امنیت اطلاعات و نیز بومی سازی راهکارهای توسعه تجارت الکترونیک در کشور از ارائه محصول امنیتی و آنتی ویروس موبایل خبر داد.
وي افزود: براساس آن اپراتورهای ارائه دهنده خدمات موبایل و نیز بانکها می توانند این سرویس را روی موبایل مشترکانشان فعال کنند، تا امنیت اطلاعات گوشی‌های هوشمند که هم اکنون در دنیا بسیار بر آن توجه می‌شود، در کشور ما نیز به عنوان یک راهکار و راه حل مطرح شود و مورد توجه قرار گیرد.
بقایی با بيان اينكه بازار فناوری اطلاعات ایران، بازار جذابی برای شرکتهای خارجی است گفت: رفع تحریم‌ها می‌تواند باعث حضور نمایندگی شرکتهای خارجی در این حوزه در کشور می‌شود.
وي از عرضه آنتی‌ویروس برای حفظ امنیت گوشی‌های هوشمند در الکامپ خبر داد و اظهار كرد: در نمایشگاه الکامپ یک محصول امنیتی و آنتی‌ویروس موبایل عرضه شده که با فعال‌سازی روی موبایل، امنیت اطلاعات گوشی‌های هوشمند که هم‌اکنون در دنیا بسیار مورد توجه است، حفظ می‌شود.
بقايي با اشاره به اینکه رفع تحریم ها به ایجاد بازار رقابتی در حوزه امنیت اطلاعات می انجامد، گفت: امیدواریم با رفع تحریم در بازار فناوری اطلاعات کشور شاهد گسترش خدمات در عرصه تجارت الکترونیکی و نیز امنیت اطلاعات باشیم.
مدیرعامل گسترش خدمات تجارت الکترونیک ایرانیان با بیان اینکه هم اکنون شرکت‌های محدود و معدود در زمینه امنیت اطلاعات و راهکارهای تهدیدات سایبری در ایران فعالیت می‌کنند، بيان كرد: با رفع تحریم‌ها به طور قطع شاهد حضور گسترده شرکتهای ارائه کننده راهکارهای امنیت از کشورهای مختلف دنیا خواهیم بود.
وی بر رمزنگاری این محصول به عنوان یکی از راهکارهای مدنظر تاکید کرد و گفت: با وجود رمزنگاری این محصول امنیتی، اطلاعات تنها برای کاربر قابل دسترسی خواهد بود و تهدید اطلاعات با این وجود به حداقل ممکن می رسد.

نظرات : 0

ثبت نظر

68678