۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

پکیج کامل دوربین های تحت شبکه، کیفیت بالا و قیمت مناسب

به گزارش ICTPRESS به نقل از دیده بان آی تی، استفاده از فناوری نظارت تصویری تحت شبکه یکی از نوآوری های بسیار جذاب در میان فناوری های نظارت تصویری در دنیای امروز است که با سرعت در حال پیشرفت است.
اما هزینه بالای استفاده از این تجهیزات یکی از دلایلی است که بسیاری را از بهره گیری از این تکنولوژی بروز حفاظت فیزیکی منصرف کرده است.
شرکت پرشیا سیستم در راستای ارائه خدمات بروز و توسعه بازار خود اقدام به ارائه عرضه پکیج تحت شبکه شامل دوربین هایبا رزولیشنHD به همراه دستگاه ضبط کننده (NVR) و سایرمتعلقات مربوطه، كرده است که سه فاکتور مهم کیفیت بالا و قیمت مناسب و همچنین استفاده از تکنولوژی روزدنیا را در یک محصول جمع کرده است.
از دیگر ویژگی های این پکیج ، دوربین های دید در شب با کیفیت بالا و وضح بالای تصاویر است که این پیکج را منحصر به فرد کرده است.
بنابراين گزارش، این پکیج شامل دستگاه ضبط تحت شبکه 8 کاناله، 2 عدد دوربین دید در شب Bullet، 2 عدد دوربین دید در شبDome  ، هارد مخصوص ، 4 عدد کابل شبکه 20 متری ، کابل HDMI و دیگر تجهیزات  که به علت دارا بودن تکنولوژی play& plug استفاده از این دستگاه ها سهولت زیادی دارد و نیاز به انجام هیچ گونه تنظیماتی ندارد.
علاقه مندان می توانند براي دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت www.ddcpersia.net مراجعه كنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

96604