۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ اردیبهشت

اتمام بازنگری تعرفه خدمات مهندسی شبکه برای سال 93 مطابق زمانبندی مقرر در کمیسیون شبکه سازمان نصر تهران

به گزارش ICTPRESS ، اله مراد طالبی، دبیر کمیسیون شبکه در خصوص این جلسه گفت : به لطف خدا، این نشست با هدف جمع بندی  نتایج حاصل از ساعتها کار و بررسی های کارشناسی انجام شده در "کارگروه تخصصی تعرفه خدمات مهندسی شبکه و انتقال داده ها" برای تعیین تعرفه‌های خدمات شبکه سال 93، برگزار شد که انتظار می رود خروجی این جلسه تاثیر مثبتی در ساماندهی بازار در سال آتی داشته  باشد.
وی افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در تهیه این تعرفه، با همکاری صمیمانه دبیرخانه و روابط عمومی سازمان نصر تهران و کارگروه روابط عمومی کمیسیون شبکه، نسبت به اعلام عمومی شروع بازنگری و زمانبندی های تعیین شده برای خاتمه بررسی ها در بخش تعرفه های مهندسی شبکه برای سال 93 و با استفاده از امکانات سایت سازمان، جراید و پست الکترونیک اقدام شد تا فراخوان مناسب برای گردآوری نقطه نظرات و امکان حضور علاقمندان در جلسات بررسی تخصصی تعرفه مهیا شد.
با همت و تلاش قابل تقدیر اعضای کارگروه تعرفه کمیسیون شبکه، نتایج حاصل از بررسی ها در زمان مقرر برای اعضای کمیسیون شبکه سازمان نصر تهران ارسال شد و خوشبختانه در جلسه فوق الذکر که برابر سی و هفتمین نشست از دور سوم فعالیت کمیسیون شبکه سازمان نصر تهران نیز بود، موضوع به تصویب رسید.
انجام این مهم میسر نبود مگر با تلاش بی وقفه تمامی دست اندرکاران محترم که در اینجا از یکایک ایشان قدردانی می شود.
تعرفه تصویب شده توسط کمیسیون شبکه طی هفته جاری در اختیار هیئت مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و   کمیسیون ساماندهی و نظم بخشی بازار قرار می گیرد تا با  ادغام این بخش با تعرفه های مربوط به سایر بخشهای سازمان "تعرفه نرخ پایه خدمات فنی تخصصی انفورماتیک سال 1393" را شکل دهد.
انتظار می رود مسئولین محترم نیز در ادامه این حرکت انجام شده، نقطه نظرات خود را تا پایان دی ماه نهائی كنند. 
در این صورت امکان ارائه عمومی تعرفه ها براي بازخور نظر اعضای محترم صنف به مدت یک ماه یعنی پایان بهمن ماه سال جاری فراهم می شود. مطابق این زمانبندی، آخرین نتایج و نظرات اخذ شده نیز تاثیر خود را تا 15 اسفندماه در تعرفه سال 93 بر جای خواهد گذاشت. امید است مجموعه دو هفته پیش از پایان سال در تمامی بخشها از جمله بخش خدمات مهندسی شبکه منتشر شده و به اطلاع عموم برسد.
دبیر کمیسون شبکه در ادامه به مسائل بررسی شده در جلسه اشاره کرد و گفت: براي تعیین تعرفه های جدید علاوه بر بازنگری  عناوین جداول و مبالغ تعیین شده برای هر مورد از موارد مختلف موجود در تعرفه های گذشته، جداول جدیدی نیز در دوبخش مجازی‌سازی و بازیابی‌اطلاعات به تعرفه های سال 93 اضافه شده است.
وی با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام شده در خصوص یکسان سازی ساختاری تعرفه ها با تعرفه های مربوط به سایر صنوف و فهرست بهای معاونت برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور (سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور سابق) اظهار داشت: طرح پایلوت تعریف شده در این رابطه در دست بررسی است و در صورتی که در مرحله آزمایشی طرح یکسان سازی موفقیت آمیز باشد می توانیم پس از اخذ مصوبه مربوطه، و با استفاده از تجارب حاصل از آن موضوع را به کل تعرفه نرخ پایه جامعیت دهیم.
بدیهی است با رسیدن به این هدف و ایجاد زبان مشترک در تهیه فهرست بها و "تعرفه مرجع نرخ پایه خدمات فنی تخصصی انفورماتیک" گامی بلند بسوی تقلیل مشکلات اعضای محترم صنف و تمامی کارفرمایان محترم ازجمله سازمانها وارگانهای دولتی برداشته خواهد شد. 

نظرات : 0

ثبت نظر

54982