۱۴۰۳ شنبه ۱۵ اردیبهشت

جشنواره دانش آموزی زیست فناوری برگزار می شود

به گزارش ICTPRESS، دکتر مصطفی قانعی با اشاره به ایجاد باشگاه دانش آموزی زیست فناوری افزود: ستاد توسعه زیست فناوری را در راستای ترویج و گسترش دانش زیست فناوری و ایجاد شناخت نسبت به آن بر مبنای سطح مختلف مخاطبان، باشگاه دانش آموزی زیست فناوری را با همکاری وزارت آموزش و پرورش ایجاد کرده است.
دبیر ستاد توسعه زیست فناوری ادامه داد: در راستای گسترش فعالیت‌های انگیزشی باشگاه جشنواره دانش آموزی زیست فناوری ایران به صورت هر دو سال یک بار برگزار می‌شود که هدف اصلی از برگزاری آن ایجاد فضای رقابت سالم و انگیزه در دانش آموزان برای فعالیت در این حوزه و کمک به شکوفایی استعدادهای نسل جوان است.
وی ایجاد فضای رقابتی سالم به منظور ترویج زیست فناوری و هدایت فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه زیست فناوری در بین دانش آموزان و شناسایی و پرورش استعدادها را از اهداف ابن جشنواره نام برد و اظهار داشت: اولین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری ایران از 28 بهمن تا 2 اسفند ماه سال 90  با همکاری وزارتخانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور اکثریتی دانش آموزان همه مقاطع تحصیلی و هنرجویان شاخه های فنی، حرفه ای و کار و دانش برگزار شد.
قانعی یادآور شد: دومین دوره این جشنواره از 25 تا 28 فروردین ماه سال 93 در محل مجتمع فرهنگی-ارودیی شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

85364